چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در گچساران

به گزارش کرونا از گچساران سرهنگ ناصر صالحی در نشست با اصحاب رسانه گچساران به مناسبت هفته بسیج گفت: مقام معظم رهبری فرمودند کارهایتان را به بهترین شکل انجام دهید و آنها را به بهترین نحو ممکن به اطلاع مردم برسانید. وی بیان کرد: کارهایی که در سطح کشور توسط دولت و نظام صورت می

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102647
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۸

کرونا :

اجرای ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در گچساران

به گزارش کرونا از گچساران سرهنگ ناصر صالحی در نشست با اصحاب رسانه گچساران به مناسبت هفته بسیج گفت: مقام معظم رهبری فرمودند کارهایتان را به بهترین شکل انجام دهید و آنها را به بهترین نحو ممکن به اطلاع مردم برسانید.

وی بیان کرد: کارهایی که در سطح کشور توسط دولت و نظام صورت می گیرد و تا کنون انجام شده به اطلاع مردم برسد، امیدواری بیشتر خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران تصریح کرد: کار خبری رسالتی بزرگ بوده که بر عهده شما خبرنگاران گذاشته شده است. 

صالحی عنوان کرد: رهبر در خصوص اهمیت جایگاه بسیح جملات زیبای بسیاری فرمودند، هفته بسیج فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که پایه گذاری آن در دنیا الگو شده است.

وی گفت: سوریه، عراق و یمن از بسیج الگو پذیری داشته و به لطف و مدد الهی در جبهه های مقاومت نیز پیشرفت های بزرگی صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران خاطرنشان با اشاره به شعار هفته بسیج در سالجاری “بسیج امید ملت ایران ” کرد: در هفته بسیح در این شهرستان برنامه های متعددی برگزار خواهد شد.

صالحی بیان کرد: ۲۹ آبان تا ۵ آذر هفته بسیج نامگذاری شده است،در طول هفته بسیج فصاسازی ادارات وپایگاه ها، برگزاری نشست های تبیین،عطر افشانی قبور شهداء، اعزام تیم های بسیج جامعه پزشکی و سازندگی به روستاها و مناطق محروم، برپایی میزهای خدمت با حضور مسئولان، دیدار با خانواده های شهداء برگزار خواهد شد.

وی افزود: اجتماع بزرگ بسیجیان، پخش گفت و گوی تصویری مقام معظم رهبری، برگزاری برنامه های متعدد قبل از نماز جمعه نیز در این هفته برگزار می شود.

توصیه امام جمعه دهدشت به نماینده مجلس
دنبال کنید

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه داد: همیشه باید به عنوان خدمتگزاران مردم تلاش کرد، در هفته بسیج این اقدام به گونه ای خواهد بود که تاکید بر تلاش های بی ادعایی بسبج دارد.

صالحی اضافه کرد: در هفته بسیج ۵۰ عنوان برنامه محوری در گچساران برگزار خواهد شد.

وی گفت: تجلیل از بسیجیان ادارات ، رزمایش اقتدار محله، رزمایش مشترکی بین سپاه و نیروی انتظامی، توزیع بیش از ۵۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند، رفع مشکلات مدارس ضعیف و اقدامات سازندگی در محلات کم برخوردار روستایی و شهری از اقدامات دیگر در هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران اظهار کرد: افتتاح بازارچه صنایع دستی بسیج جامعه زنان، برگزاری یادواره شهداء در پایگاه های محله ای نیز در هفته بسیج اجرا خواهد شد.

اجرای ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در گچساران 3

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi