چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری شکارچیان تیهو و ماهی در گچساران

اسلام جاودان خرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست گچساران حین پایش یک روزه مناطق آزاد این شهرستان ۳ گروه متخلف را در حالی که با ۳ قبضه سلاح ۹ قطعه تیهو شکار کرده بودند را دستگیر و اعمال قانون کردند. وی بیان کرد: در ادامه  این ماموریت،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102641
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۴

کرونا :

دستگیری شکارچیان تیهو و ماهی در گچساران

اسلام جاودان خرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست گچساران حین پایش یک روزه مناطق آزاد این شهرستان ۳ گروه متخلف را در حالی که با ۳ قبضه سلاح ۹ قطعه تیهو شکار کرده بودند را دستگیر و اعمال قانون کردند.

وی بیان کرد: در ادامه  این ماموریت، یگان حفاظت حین پایش رودخانه متوجه ۲ صیاد می شوند که برخلاف قانون و مقررات محیط زیست ۱۲۰ قطعه ماهی صید کرده بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در این ماموریت یک روزه ضمن کشف و ضبط ۳ قبضه سلاح ،لاشه ۹ قطعه تیهو و ۱۲۰ قطعه ماهی برای متخلفین پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی ارسال کرد.

جاودان خرد ضمن تشکر از یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در برخورد با متخلفین زیست محیطی اضافه کرد: در برخورد با کسانی که به امانت نسل آتی و منابع ملی تعرض می کنند بدون اغماض برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi