جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تذکر سفت و سخت امام جمعه قلعه‌رئیسی به مدیر برق کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از چاروسا، حجت الاسلام علی حیدر حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه های نماز جمعه با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی عنوان کرد: یکی از اساسی ترین عرصه های امر به معروف و نهی از منکر عملی در نظام اسلامی نظارت و کنترل و برخورد دقیق و به روز و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102612
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۶

کرونا :

تذکر سفت و سخت امام جمعه قلعه‌رئیسی به مدیر برق کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از چاروسا، حجت الاسلام علی حیدر حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه های نماز جمعه با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی عنوان کرد: یکی از اساسی ترین عرصه های امر به معروف و نهی از منکر عملی در نظام اسلامی نظارت و کنترل و برخورد دقیق و به روز و بازدارنده در برابر قانون شکنی ها و سوء استفاده ها از قوانین و موقعیت های شغلی است. چون رعایت قانون و پاسداشت قانون در جامعه اسلامی مهمترین معروف است و عدم رعایت و توجه به آن زیانبارترین منکر است و اولا این نظارت برخورد باید از ریزترین امور تا بزرگترین و تاثیر گذارترین امور باشد.

امام جمعه قلعه رئیسی به سالروز آزادسازی سوسنگرد در سال ۵۹ اشاره کرد و گفت: مدافعین سوسنگرد غیور را در حالی که یکسال در محاصره دشمن مجهز و مسلح بود با حدود ۲۰۰ نفر از پاسدارن و بسیجیان و اهالی شهر به فرماندهی دانشمند شهید چمران عزیز در حالی که ۳ روز بدون آب و غذا و مهمات بودند توانستند این محاصره دشمن را بشکنند و آزادسازی سوسنگرد را رقم بزنند و امروز هم رژیم غاصب صهونیستی همچون صدام مفلوک در باتلاق غزه افتاده و هر چه دست و پا میزند گرفتارتر می شود و نمونه ان هم همین پیشروی محدود و گرفتن بیمارستان شفا بود که گوش عالم و آدم  را کر کردند که حماس در بیمارستان شفا است اسیران در آنجا زندانی هستند اما در پیشگاه عالم رسواتر شدند و تحقیر شدند و شکست بزرگ اطلاعاتی دیگری بعد از طوفان الاقصی متحمل شدند.

وی با بیان اینکه امروز رژیم غاصب می خواهد درد شکست های خود را با راه انداختن جنگ ادراکی علیه افکارعمومی و القای اختلاف در جبهه مقاومت کمتر کند که باید هوشیار باشیم تصریح کرد: جنگ شناختی با دو عبارت ساده ولی دروغ از رسانه های معاند دنبال می کند، عملیات الاقصی تقصیر ایران بوده و پشت صحنه حماسه ۷ اکتبر، جمهوری اسلامی است  با هدف کوچک کردن حماس، پوشش ضعف‌ و میزان آسیب‌پذیری، بهانه‌جویی برای ضربه زدن به ایران، رهبر ایران به رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفته که ایران بدلیل عملیات پنهانی الاقصی، وارد جنگ به نیابت از حماس نخواهد شد.(ایجاد افتراق و تحریک ایران به عملیات و بهانه جویی برای کشاندن مستقیم ایران به معرکه و ضربه زدن به قلب مقاومت).

وی تاکید کرد: هدف این خبرسازی‌ها، تحت تاثیر قرار دادن ادراک اجتماعی و گسل سازی میان افکار عمومی و سیاست‌های رسمی نظام است در خبر نخست، بخشی از جامعه را ترسانده و علیه نظام تحریک می‌کنند و با خبر دوم، بخش دیگری از جامعه را ناامید کرده و منتقد نظام می‌سازند. برچسب برجسته سازی سنی بودن حماس نیز در همین چارچوب قابل فهم است و شاید بتوان این مصداق خاص از خبرپراکنی جبهه معاند را ذیل عبارت حکیمانه سیدحسن نصرالله درک نمود که گفت: چشمتان به میدان باشد. جریان خبری آمریکایی_اروپایی، خیزش و اعتراض افکارعمومی جهان علیه اسرائیل را سانسور می‌کند و از طرفی نیز ایجاد اختلال و افتراق در افکارعمومی ایران(حامی ارشد مقاومت) را پیگیر است. 

«مازه لیر» روستایی آمیخته با درد محرومیت
دنبال کنید

حیدرخواه با بیان اینکه پس باید چشم ها را شست و به میدان نگریست و فریب نخورد در ادامه روز پرستار و ولادت حضرت زینب اشاره و بیان کرد: تبریک عرض میکنم خدمت همه عزیزان مخصوصا پرستاران صبور و سختکوش و علی الخصوص پرستارانی که در بخش با مشکلات بیشتر و کمبود بعضی از امکانات خدمت رسانی میکنند انصافا تلاش و صبر آنها در مسیر الگوی حضرت زینب(س) است و باید این روزها هم بیشتر قداست و نقش پرستاران را درک کنیم در ماجرای حزن انگیز غزه که عملا پزشکان و پرستاران جان خود را کف دست گرفته اند و فرشته نجات کودکان و زنان و مظلومان شده اند. در بیان مقام معظم رهبری پرستاری سلوک الی الله است دارای اجر مضاعف است و مایه امنیت خاطر جامعه و در جمهوری اسلامی مجاهدت در مقابل استکبار است.انشا الله نگاه مسوولان ما به پرستاران و خدمات به آنها و تکریم آنها با این نگاه وسیع مقام معظم رهبری باشد.

امام جمعه قلعه رئیسی به روز بسیج اشاره و تصریح کرد: آغاز هفته بسیج است بسیجیان عزیز که در همه عرصه ها آماده ایفای نقش و خدمت به مردم و دین و نظام هستد امروز فرهنگ بسیج مرزی ندارد و در همه دنیا در حال گسترش است و ما باید با تقویت روحیه بسیجی و برنامه ریزی دقیق از تمام ظرفیت های بسیج در مسیر رشد و اعتلای کشور و اهداف مقاومت در سراسر دنیا استفاده کنیم و امروز بسیجی باید در گام دوم انقلاب اسلامی و در عرصه جهاد تبیین تمام تلاش خود را مخلصانه و آتش به اختیار انجام دهد و در مسیر ایجاد تمدن اسلامی بیشترین نقش را ایفا کند. 

انتقاد تند آیت‌الله حسینی از المان‌های نامربوط و «کلک‌بازی» در اداره شهر یاسوج
دنبال کنید

وی گفت: بسیجی باید در هر لحظه و هر زمان و هر مکان در حال خدمت و یا آماده ایفای نقش  باشد در منطقه ما همه بسیجی هستند و علاقه مند به خدمت در عرصه فرهنگی باید بسیجیان ما با قدرت حضور داشته باشند. 

حیدرخواه از مردم خواست تا در زمینه مصرف گاز صرفه جویی کنند و ادامه داد: ایام سرد سال آغاز شده و لازم میدانم همه را توصیه کنم به صرفه جویی در مصرف انرژی و شرکت گاز هم اعلام کرده که از ۱۶ آذر ماه کسانی که مصرفشان نسبت به سال گذشته کمتر باشد علاوه بر اینکه رایگان خواهد بود به آنها پاداش هم تعلق خواهد گرفت.

وی با انتقاد از قطعی مکرر برق در چاروسا خواستار مدیریت بیش از پیش این موضوع شد و گفت: ما شک نداریم که در عرصه برق رسانی تلاش های زیادی صورت می‌گیده اما حقیقتا قطعی مکرر برق برای مردم آزار دهنده است اگر واقعا نیاز به تعمیرات و تغییرات هست در طول روز یک ساعت مشخص با اطلاع رسانی قبلی انجام گیرد ضمن اینکه دولت باید عنایت ویژه ای نسبت به مناطق این چنیینی داشته باشد در بحث پرداخت خسارت هم این منطقه مردم آسیب پذیر هستند پس باید در اولویت پرداخت خسارت باشند و این ظلم به مردم است.

این خطیب جمعه گفت: هفته گذشته هم که همه شاهد بودیم در ابتدای خطبه اول برق دو بخش قطع شد و این خاطره بدی است در دولتی که آن را به انقلابی بودن . مردمی بودن می‌شناسند درست است که حوادث هست اتفاقات هست اما می‌شود مدیریت کرد البته مدیریت برق شهرستان می‌گویند که پتروشیمی دهدشت در این زمینه همکاری و همراهی نکرد اما حداقل در این مساله نیاز بود که عاملین از مردم عذر خواهی می‌کردند یا هنوز مدیریت استان ما متوجه نشده که این دولت انقلابی و مردمی است یا اینکه خدای ناکرده شعار می دهند که امیدواریم این اتفاقات تکرار نشود.

همچنین در نماز جمعه امروز شهر قلعه رئیسی که هر هفته یک روستا میزبان نماز جمعه است این هفته روستای دشت آزادی میزبان بود که حکمتیان از فرهنگیان چاروسا به بیان مشکلات این روستا پرداخت که مشکل پل خروجی روستای دشت آزادی تکمیل طرح هادی در روستا و آسفالت خیابان اصلی این روستا را از مسوولان درخواست کرد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi