جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

توقف پروژه منبع آب «گورگنجو» در دقیقه 90 و سردرگمی مردم روستا

به گزارش کرونا از یاسوج؛ یکی از گترین مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد به نیمه تمام ماندن و زخمی شدن پروژه‌های عمرانی باز می‌گردد. هر چند اعتبارات عمرانی زیادی در این استان هزینه شده اما در لحظه آخر پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و زخمی باقی می‌ماند و مردم از چنین وضعیتی ناراضی و نگران و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102600
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۱

کرونا :

توقف پروژه منبع آب «گورگنجو» در دقیقه 90 و سردرگمی مردم روستا

به گزارش کرونا از یاسوج؛ یکی از گترین مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد به نیمه تمام ماندن و زخمی شدن پروژه‌های عمرانی باز می‌گردد.

هر چند اعتبارات عمرانی زیادی در این استان هزینه شده اما در لحظه آخر پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و زخمی باقی می‌ماند و مردم از چنین وضعیتی ناراضی و نگران و گلایه‌مند هستند.

جای سوال از مسئولان است وقتی که هزینه‌های میلیاردی برای یک پروژه می‌شود چرا در دقیقه ۹۰ این پروژه‌ها به سرانجام نمی‌رسند تا که مردم چشم انتظار نباشند و هم پروژه‌ها مستهلک نشوند.

اگر روستا به روستا و گوشه به گوشه استان کهگیلویه و بویراحمد را بگردیم و بنگریم خواهیم دید که از چنین دست کارهای رها شده بسیار است اما عزمی برای تکمیل شدن آنها وجود ندارد.

پروژه‌هایی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که بیش از ۹۸ درصد رشد داشته‌اند اما همین ۲ درصد آخر باقی مانده است که از جمله آنها می‌توان به منبع آب روستای گورگنجو از توابع بخش مرکزی شهرستان دنا اشاره کرد.

توقف پروژه منبع آب «گورگنجو» در دقیقه 90 و سردرگمی مردم روستا 3
منبع آب گورگنجو در انتظار تدبیر مسوولان

 

دهیار و مردم می‌گویند منبع آب روستای گورگنجو از توابع بخش مرکزی شهرستان دنا بعد از یک سال اتمام به دلیل عدم لوله گذاری افتتاح نگردیده است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi