چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیت‌الله حسینی بوشهری: شرایط امروز غزه دردناک است اما پیروزی با مقاومت خواهد بود

به گزارش کرونا از قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، بعد از ظهر امروز در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اظهار کرد: بسیج مایه افتخار است و نمی‌شود روز بسیج را به یک هفته خلاصه کرد و هر روز کشور ما روز بسیج است. حسینی بوشهری بیان کرد: شرایط امروز غزه و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102586
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۵

کرونا :

آیت‌الله حسینی بوشهری: شرایط امروز غزه دردناک است اما پیروزی با مقاومت خواهد بود

به گزارش کرونا از قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، بعد از ظهر امروز در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اظهار کرد: بسیج مایه افتخار است و نمی‌شود روز بسیج را به یک هفته خلاصه کرد و هر روز کشور ما روز بسیج است.

حسینی بوشهری بیان کرد: شرایط امروز غزه و فلسطین و نسل‌کشی مظلومان توسط صهیونیست‌ها، دردناک است اما امیدواریم با توجه به وعده نصرت الهی که در قرآن آمده، شکست باطل محقق شود و شاهد پیروزی جبهه مقاومت در تمام دنیا باشیم‌.

ظرفیت بسیج شگفتی‌آفرین است

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: بسیج دارای ظرفیت بسیار بزرگی است که می‌توان این ظرفیت و امکاناتی که در این اختیار این نهاد است تحولی شگرفی در کشور ایجاد کرد.

وی عنوان کرد: بسیج در کنار روحانیت نقش مهمی در راستای امیدآفرینی، دشمن شناسی و بصیرت افزایی در کشور دارد.

امام جمعه قم ابراز کرد: جهاد تبیین یکی از علل مبعوث شدن پیامبران است و امروز باید در این عرصه تلاش کرد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اشاره کرد: بسیجیان در دوران دفاع مقدس در عرصه دفاع از کشور در میدان حضور داشتند و بر اساس غیرت دینی و اسلامی به وظیفه خود عمل کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: به برکت حضور نیروهای مسلح و بسیج توانسته‌ایم در جنگ هشت ساله سربلند بیرون بیاییم و این کار بزرگ بسیج در عرصه جنگ با توکل بر خدا محقق شد.

حسینی بوشهری گفت: امروز نیز بسیج با همان روحیه در راستای حل مشکلات اقتصادی و خدمت‌رسانی به مردم در کنار جامعه است و سپاه و بسیج در عرصه خدمت‌رسانی به آحاد جامعه دلسوز و خستگی‌ناپذیر هستند تا مردم به آینده امیدوار باشند.

شانزدهمین نمایشگاه کتاب بهمن ماه جاری در یاسوج برگزار می شود
دنبال کنید

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: بسیج حتی در روستاهای دوردست و مناطق صعب‌العبور برای ارائه خدمات به جامعه تلاش می‌کند و این اقدامات در راستای امیدآفرینی به جامعه بسیار مهم است.

حسینی بوشهری با بیان اینکه تمام بوق‌های تبلیغاتی دشمنان روی ایجاد یاس و ناامیدی در ایران متمرکز شده‌اند، افزود: حضور بسیج در عرصه‌های خدمت‌رسانی موجب خنثی کردن توطئه‌های دشمنان می‌شود و هر چقدر بتوان امیدآفرینی را در جامعه تقویت کرد، این امر موجب تقویت کشور خواهد شد و هفته بسیج در حقیقت امید به آینده ایجاد می‌کند و اعلام آمادگی برای دوستان و دشمنان است.

پایان پیام/۷۸۰۳۰


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi