جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تفاهم نامه مشاوره طراحی و ساخت ورزشگاه ۱۲ هزار نفری بندرماهشهر منعقد شد

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندرامام خمینی (ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی از انعقاد تفاهم نامه مشاوره طراحی و ساخت ورزشگاه ۱۲ هزار نفری بندرماهشهر خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102556
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

تفاهم نامه مشاوره طراحی و ساخت ورزشگاه ۱۲ هزار نفری بندرماهشهر منعقد شد

حبیب آقاجری در گفت‌وگو با خبرنگار   کرونا به نقل از خانه ملتبا اشاره به پیگیری های صورت گرفته در راستای حوزه ورزش و جوانان حوزه انتخابیه، عنوان کرد: هفته گذشته با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهری، تفاهم نامه شرکت مشاوره طراحی و ساخت استادیوم بزرگ بندر ماهشهر منعقد شد.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندرامام خمینی (ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان بندر ماهشهر استعداد های درخشانی در حوزه های مختلف ورزشی دارد، گفت: آماده سازی بستری مناسب جهت ارتقای ورزشکاران از وظایف اصلی ماست و انعقاد این تفاهم نامه، گام اول اجرای این پروژه بزرگ خواهد بود.

وی با بیان این که شرکت مشاوره طراح، کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته است، اظهار کرد: از سوابق شرکت مشاور می توان به طراحی استادیوم شهدای فولاد خوزستان اشاره کرد و انتظار می‌رود عملکرد دقیقی در انجام این پروژه داشته باشند.

آقاجری یادآور شد: قدم اول برای انجام هر پروژه، طراحی اصولی و مناسب آن است که می بایست ورزشگاهی زیبا و در شان مردم بندر ماهشهر را پدید آورد و امیدواریم این مهم به زودی تحقق پذیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi