یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

گام مهم مسوولان در کهگیلویه و بویراحمد با رونمایی از اسناد توسعه استان

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: دولت سیزدهم طی دو سال اخیر اعتبارات بی‌سابقه‌ای به استان اختصاص داد. استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: این اعتبارات در جهت رفع محرومیت از استان اختصاص داده شده و امیدوارم در حوزه راه روستایی شاهد تحول در استان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102500
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۵

کرونا :

گام مهم مسوولان در کهگیلویه و بویراحمد با رونمایی از اسناد توسعه استان

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: دولت سیزدهم طی دو سال اخیر اعتبارات بی‌سابقه‌ای به استان اختصاص داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: این اعتبارات در جهت رفع محرومیت از استان اختصاص داده شده و امیدوارم در حوزه راه روستایی شاهد تحول در استان باشیم.

وی بیان کرد: زیلایی و سیلاب و کلوار از مناطق محروم استان هستند که اعتبار خوبی برای راه‌های روستایی این مناطق اختصاص داده شد و انتظار می‌رود راهداری و راه و شهرسازی اقدامات لازم را در این مناطق انجام دهد تا بارش‌ها منجر به مسدود شدن راه‌های این مناطق نشود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به رونمایی از سند توسعه استان گفت: سند چشم انداز و نظریه پایه و توسعه استان پس از هفت ماه کار فشرده توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهیه شده است که امیدواریم خروجی این اسناد منجر به توسعه کهگیلویه و بویراحمد شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: مدیران دستگاه های اجرایی در یک بازده زمانی یک ماه فرصت دارند این اسناد را مورد مطالعه قرار داده و نظر خود را پیرامون آن ارائه دهند تا پس از نهایی شدن هم برای سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال شود و هم در اختیار دولت قرار گیرد تا راهبرد استان در همه حوزه ها باشد.

وی برنامه محور بودن را ضرورت اصلی و مهم فعالیت ها اجرای و میدانی دانست و تصریح کرد: در استان باید بصورت برنامه محور عمل کرد تا که بدانیم در چه نقطه ای قرار داریم و قرار است به چه نقطه ای هم برسیم.

آتش‌سوزی فرضی در سی‌ان‌جی یاسوج و سرعت عمل آتش‌نشانی در کمتر از 6 دقیقه+فیلم
دنبال کنید

احمدزاده با تاکید بر اینکه سیاست گذاری ها در استان با توجه به برنامه هفتم توسعه باشد، گفت در این سیاست گذاری ها دقیق مشخص شود که چه کارهایی انجام شود و در چهار سال اول دولت سیزدهم کارها به کجا ختم شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه های تحولی و توسعه ای برای استان تاکید کرد که یاسوج به نخستین مرکز استان هوشمند تبدیل شود و سیستم جاده سازی هوشمند و کارها دانش بنیان باشد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi