شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان برای حوزه پزشکی ایلام

نماینده مردم ایلام در مجلس در مجلس از اختصاص ۴۱ میلیارد تومان برای طرح ها و تجهیزات پزشکی ایلام خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102438
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

کرونا :

اختصاص اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان برای حوزه پزشکی ایلام

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سارا فلاحی با اشاره به دیدار خود با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، افزود: در این دیدار دستور داده شد، ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های بهداشتی-درمانی استان به دانشگاه علوم‌پزشکی پرداخت شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس افزود: برای شهرستان چوار، بدره، سیروان، هلیلان و ملکشاهی که فاقد بیمارستان هستند، ۵ میلیارد تومان به صورت سه ماهه و به صورت ویژه و جدا از اعتبارات مصوب حوزه بهداشت جهت تجهیز و امورات جاری مراکز بهداشت این شهرستان‌ها اختصاص یافته است.

فلاحی بیان کرد: بارها پیگیر اختصاص یک دستگاه MRI برای استان و بیمارستان رازی بوده‌ایم، بار دیگر پیگیر تامین اعتبار آن شدیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس اضافه کرد: از آنجا که دانشگاه علوم پزشکی ایلام از پرداخت ۲۰ درصد از هزینه خرید دستگاه که معادل ۶ میلیارد تومان است ناتوان است، تقاضا داشتیم که این هزینه توسط وزارت بهداشت به هیات امنای ارزی پرداخت شود، که با این درخواست موافقت شده است.

این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین در خصوص بدهی‌های ۲۴ میلیاردی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با معاون وزیر بهداشت رایزنی شده و قرار است مبلغی از این بدهی‌ها پرداخت شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi