سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساخت پروژه های بیمارستانی در گرگان به کندی پیش می روند

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: ساخت پروژه های بیمارستانی در گرگان پیشرفت آنچنانی ندارد و به کندی پیش می روند به عنوان مثال بیمارستان کودکان آیت الله طالقانی که کلنگ آن به زمین زده شده است اما به دلیل نبود اعتبار پیشرفت زیادی نداشته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102426
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

کرونا :

ساخت پروژه های بیمارستانی در گرگان به کندی پیش می روند

رمضانعلی سنگدوینی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در در حوزه بهداشت و درمان گرگان و آق قلا اظهار کرد: ساخت پروژه های بیمارستانی در گرگان پیشرفت آنچنانی ندارد و به کندی پیش می روند به عنوان مثال بیمارستان کودکان آیت الله طالقانی که کلنگ آن به زمین زده شده است اما به دلیل نبود اعتبار پیشرفت زیادی نداشته است.

وی افزود: همچنین بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی آیت الله طاهری هم پیشرفت آنچنانی نداشته و پس از چندین سال حدود ۲۵ درصد پیشرفت داشته است که وزارت بهداشت باید در این رابطه چاره ای بیاندیشد و بخش خصوصی را برای ساخت این پروژه ها مشارکت دهد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس بیان کرد: متاسفانه در استان گلستان در بیمارستان های دولتی دستگاه ام آر آی وجود نداشت که با تلاش های صورت گرفته در حال حاضر گرگان و علی آباد و گنبدکاووس دارای دستگاه ام آر آی شدند و وزارت بهداشت مساعدت لازم را در این رابطه داشتند.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده یک دستگاه توموتراپی برای درمان سرطان در بیمارستان ۵ آذر گرگان مستقر شده است که با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان خریداری شده است و در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد./

پایان پیام  

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi