چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجلاس عمومی مجمع بسیجیان گچساران برگزار شد

به گزارش کرونا از گچساران سردار مصطفی مثنوی، جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دراجلاس عمومی مجمع بسیجیان در گچساران با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص هیئت‌های اندیشه‌ورز اظهار کرد: تأکید مقام معظم رهبری بر تشکیل هیأت های اندیشه‌ورز بوده و ما به تلاش شما بسیجیان امید داریم که کارها را به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102387
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۱

کرونا :

اجلاس عمومی مجمع بسیجیان گچساران برگزار شد

به گزارش کرونا از گچساران سردار مصطفی مثنوی، جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دراجلاس عمومی مجمع بسیجیان در گچساران با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص هیئت‌های اندیشه‌ورز اظهار کرد: تأکید مقام معظم رهبری بر تشکیل هیأت های اندیشه‌ورز بوده و ما به تلاش شما بسیجیان امید داریم که کارها را به شایستگی تا حصول نتیجه لازم و رفع مشکلات پیش ببرید، اگرچه به فرموده رهبر انقلاب هیأت اندیشه‌ورز بایستی منتج به راهبرد نگاری در نظام اسلامی شود.

وی افزود: امروز اندیشه‌ورزی و استفاده از ظرفیت نخبگانی در همه سطوح حکمرانی امری ضروری است آنچه مسلم است در مواجه با مشکلات و برون‌رفت از بحران‌ها، باید با یک مدیریت قوی از همه ظرفیت‌ها بهره برد به بیانی دیگر راه برون‌رفت از مشکلات اتکا به اندیشه‌ورزی است.

سردار مثنوی تصریح کرد: متأسفانه برخی‌ها اساساً اعتقادی به فکر ندارند و در پس اقداماتشان تفکری وجود ندارد و برخی‌ها هم به دلیل مشغله‌های بسیاری که دارند از تفکر در مسائل به دور هستند که این امر هم ناپسند است؛ بنابراین مدیری که از فرصت طلایی مدیریت استفاده کند کسی است که اول خوب فکر می‌کند و بعد کارها را انجام می‌دهد لذا مدیری می‌تواند موفق شود که از تصمیم‌گیری‌های انفرادی عبور کند و کارش را بر اساس اندیشه‌ورزی و ظرفیت خرد جمعی و نیز بهره‌گیری از اندیشه‌ورزی انجام دهد.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اندیشه‌ورزی را یک فرایند برشمرد و گفت: سطح مدیریتی بر سه اصل تاکتیکی ، راهبردی و عملیاتی تأکید می‌کند امروز برخی مدیران فقط سطح تاکتیکی امورات را دنبال می‌کنند اما اندیشه‌ورزی منطبق بر مدیریت صحنه است و از تشخیص مسئله تا تصمیم سازی ، نظارت ، ارزیابی و اجرا نیز همه چرخه مدیریتی را تحت شعاع قرار می‌دهد.

تخصیص بیش از ۵۱ میلیارد ریال برای زیرساخت شهرک‌های صنعتی گچساران
دنبال کنید

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که بین اتاق فکر و هیأت های اندیشه‌ورز تفاوت قائل هستیم یعنی اینکه که هیأت نخبگانی ضمن تولید فکر، فکر را در همه چرخه مدیریتی اعمال می‌کند و اعتقاد بر این داریم که اندیشه‌ورزی همگام و رفیق همه مراحل مدیریتی است.

سردار مثنوی اظهار کرد: امروز سرعت تحولات بالاست وقتی به عرصه‌های مختلف جامعه نگاه می‌کنیم می‌بینیم که ابعاد توسعه به‌صورت یک رشد تصاعدی درحرکت است اگرچه ابعاد توسعه هم روزافزون است. رهبر معظم انقلاب در همه‌سال‌های زعامت انقلاب اسلامی همواره تأکید داشته‌اند که حرکت انقلاب مبتنی برآرمان گرایی انقلابی است.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: امروز کشتار گسترده مردم مظلوم غزه توسط صهیونیست‌ها واقعیت صحنه است و اما به تعبیر مردم مقاوم فلسطین آرمان موجود درصحنه است و این آرمان همان صیانت از اسلام با الگوی مقاومت و شهادت‌طلبی است.

وی با تأکید بر اینکه فضای اندیشه‌ورزی یک فضای نوآوری و تصمیم‌گیری خلاقانه است، بیان کرد: قبل از انجام هر کاری باید به چشم‌انداز آن کار توجه کنیم و فضای اندیشه‌ورزی یعنی اینکه به سمت بنیادهای فکری گام برداریم.

مثنوی اظهار کرد: امروز در حوزه مدیریت یا تفکر با یک کف و یک سقف روبرو هستیم اندیشه‌ورزی کمک می‌کند که درهمان جغرافیا سطح را از سیستمی به راهبردی تغییر دهیم و دال مرکزی تفکر سیستمی و راهبری همان اندیشه‌ورزی است؛ بنابراین اندیشه‌ورزی پل میان قدرت و دانش است و انسان مستبد کسی است که تنها بر اساس قدرت در مواجهه با جامعه عمل می‌کند.

تجلیل از چهار کارگروه برتر مجمع بسیج شهرستان از این آیین در تالار فرهنگیان بود، در این اجلاس از چهار طرح برگزیده با موضوعات علمی پژوهشی، تعلیم و تربیت و همچنین زنان و خانواده توسط نمایندگان کارگروه‌ها دفاع شد.

بارش ها راه ارتباطی دیشموک به آجم و صیدون را قطع می کند
دنبال کنید

اجلاس عمومی مجمع بسیجیان گچساران برگزار شد 7

اجلاس عمومی مجمع بسیجیان گچساران برگزار شد 8

اجلاس عمومی مجمع بسیجیان گچساران برگزار شد 9

اجلاس عمومی مجمع بسیجیان گچساران برگزار شد 10

اجلاس عمومی مجمع بسیجیان گچساران برگزار شد 11

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi