جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقاط حادثه‌خیز جاده پاتاوه به دهدشت عامل افزایش تصادفات فوتی

به گزارش کرونا از یاسوج سرهنگ حسن دانایار در نشست کمیسون ایمنی راه‌ها با اشاره به آمار حوادث رانندگی در هفت ماهه سال جاری گفت: در سه ماهه ابتدایی امسال آمار تصادفات منجر به فوت در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشت و از این حیث جزء استان‌های برتر کشور بودیم. رئیس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102384
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۰

کرونا :

نقاط حادثه‌خیز جاده پاتاوه به دهدشت  عامل افزایش تصادفات فوتی

به گزارش کرونا از یاسوج سرهنگ حسن دانایار در نشست کمیسون ایمنی راه‌ها با اشاره به آمار حوادث رانندگی در هفت ماهه سال جاری گفت: در سه ماهه ابتدایی امسال آمار تصادفات منجر به فوت در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشت و از این حیث جزء استان‌های برتر کشور بودیم.

رئیس پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد افزود: در ۶ ماهه امسال آمار تصادفات در استان چهار درصد کاهش داشت اما طی هفت ماهه تصادفات منجر به فوت افزایشی بوده است.

وی با بیان اینکه در هفت ماهه امسال ۱۳۲ نفر در حوادث رانندگی برون شهری و روستایی جان خود را از دست دادند، گفت: آمار فوتی‌های امسال استان با سال گذشته برابری می‌کند و در مدت مشابه سال گذشته نیز همین تعداد جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه بیشترین افزایش تصادفات مربوط به تیرماه بوده و حوادث رانندگی در این ماه ۸۴درصد افزایش داشت، گفت: یکی از علت‌های افزایش تصادفات منجر به فوت جاده جدید پاتاوه به دهدشت است که ۱۶ نفر در این مسیر جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: جاده جدید پاتاوه به دهدشت چند نقطه حادثه‌خیز دارد و تقاطع گندی‌خوری یکی از نقاط حادثه‌خیز استان است که کارهایی صورت گرفته اما کارساز نبوده است.

وی بیان کرد: ۴۷ درصد فوتی‌های حوادث‌رانندگی مربوط به بویراحمد، ۱۸ درصد مربوط به گچساران، ۱۵ درصد دنا و ۱۴ درصد شهرستان کهگیلویه است.

دانایار در بخش پایانی سخنان خود عنوان کرد: ماشین‌های حمل بوگسیت ۴۰ تن مواد معدنی جابه‌جا می‌کنند و همین عامل منجر به خرابی جاده‌های شهرستان چرام شده و حتی تصادفات منجر به فوت در جاده‌های این شهرستان گزارش شده است.

۱۴۸۰ شکارچی در ایران اسلحه های خود را کنار گذاشتند
دنبال کنید

در این جلسه همچنین در خصوص مبالغ اختصاص یافته ماده ۳ و ۲۳ قانون جرائم راهنمایی و رانندگی بحث شد که این اعتبارات باید برای خرید تجهیزات پایش تصویری در اختیار حوزه عمرانی قرار گیرد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi