چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح مترو قم و بازگشایی خیابان عمار یاسر تا 22 بهمن ماه/مونوریل قم تعیین تکلیف می‌شود

نماینده مردم قم در مجلس، با بیان اینکه مترو قم تا ۲۲ بهمن افتتاح می‌شود و در تلاش هستند تا خیابان عمار یاسر نیز در این تاریخ بازگشایی شود به تشریح روند تعیین تکلیف مونوریل این استان پرداخت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102357
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

کرونا :

افتتاح مترو قم و بازگشایی خیابان عمار یاسر تا 22 بهمن ماه/مونوریل قم تعیین تکلیف می‌شود

احمد امیرآبادی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح جزییات روند اجرای تعدادی از پروژه‌های مهم حوزه انتخابیه خود، گفت: فرودگاه قم از جمله پروژه‌هایی بود که تکمیل آن را به منطقه ویژه سلفچگان سپردیم که مجوزهای آن صادر شده و به زودی اجرای آن آغاز می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: پروژه مترو قم به اتمام رسیده است و به زودی با اعضای شورای شهر و شهردار مشهد در وزارت کشور نشستی خواهیم داشت تا بتوانیم ۲ قطار از آنها قرض بگیریم چرا که این پروژه آماده بهره‌برداری است و فقط تامین واگن برای آن باقی مانده است که در صورت تحقق آن تا ۲۲ بهمن افتتاح خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: برای تعیین تکلیف پروژه مونوریل قم نیز شهردار یک مشاوری را بکار گرفته است تا بر اساس سفر هیات دولت و دستور آقای رییس جمهور مشخص شود که این پروژه تداوم یابد، متوقف شده یا تغییر کاربری داده شود و اتخاذ هر نوع تصمیم مسئولان استانی در این رابطه نیز منوط به اظهارنظر مشاور مذکور است.

عضو مجمع نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: یکی دیگر از بزرگترین پروژه‌هایی که در مرکز شهر قم داریم ادامه خیابان عمار یاسر تا میدان جمهوری و میدان سپاه است که شهردار در حال پیگیری آن است و تلاش می‌کنیم تا این پروژه که یک بازگشایی بسیار بزرگ در مناطق قدیمی قم است تا ۲۲ بهمن ماه به اتمام برسد./

پایان پیام

اعزام تیم کمیسیون پزشکی بنیاد جانبازان به شهرستان صحنه برای انجام معاینات پزشکی جانبازان
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi