شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بروز مشکلاتی برای کارخانه داروسازی بایر افلاک ازنا درپی اقدام خلاف قانون بانک مرکزی

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس، به تشریح بروز مشکلاتی برای کارخانه داروسازی بایر افلاک ازنا به دلیل اقدامی که بانک مرکزی خلاف مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید انجام داده است، پرداخت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102351
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

کرونا :

بروز مشکلاتی برای کارخانه داروسازی بایر افلاک ازنا درپی اقدام خلاف قانون بانک مرکزی

حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود، گفت: یکی از مشکلات این منطقه به وضعیت کارخانه داروسازی بایر افلاک ازنا برمی‌گردد که متاسفانه برغم مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ابلاغ آن به بانک مرکزی که باید بر اساس آن تا ۲ سال مهلت تعیین می‌کرد، این بانک برخلاف مصوبه مذکور تنها ۴ ماه مهلت داده است که در این مدت نمی‌توان اقدامی انجام داد و این کارغیرقانونی است که بانک مرکزی انجام داده است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: یکی دیگر از اقداماتی که برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه انجام دادیم برگزاری نشستی برای تامین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه فولاد ازنا بود که تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما در حوزه آبرسانی نیز سال گذشته برای تامین آب شرب مورد نیاز تعداد ۴۲ روستای منطقه جاپلق ازنا حدود ۱۲ روز از سهم آب سد کمال صالح استفاده کردیم و امسال هم از این روش برای تامین آب شرب مورد نیاز تعداد۲۰ روستا استفاده خواهیم کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi