چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانشکده داروسازی قزوین آرزوی ۲۰ ساله مردم در مسیر تحقق

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: با توجه به فعالیت بسیاری از شرکت‌های تجهیزات دارویی و بهداشتی در سطح استان،دانشکده داروسازی قزوین می تواند گام بلندی برای ارتقای نظام سلامت در استان و رتبه دانشگاه علوم پزشکی درکشور باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102348
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

دانشکده داروسازی قزوین آرزوی ۲۰ ساله مردم در مسیر تحقق

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛فاطمه محمدبیگی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس به همراه دکتر دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و جمعی از مدیران دانشگاه از پروژه در حال احداث دانشکده داروسازی قزوین بازدید کرد.

این دانشکده که به دنبال رایزنی های مکرر و پیگیری های مجددانه  نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در کمیسیون بهداشت و نشست با معاونت آموزشی در وزارتخانه همچنین تلاش های مستمر مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان و مسئولان استانی در ۳ سال اخیر موافقت اصولی تأسیس آن و جذب دانشجوی خارجی در مرحله نخست دریافت شده، در ۶ طبقه به متراژ ۸ هزارمتر درحال ساخت است.

دانشکده داروسازی قزوین؛ آرزوی ۲۰ ساله، در مسیر تحقق

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین با اعلام اینکه راه‌اندازی این دانشکده آرزوی ۲۰ ساله مردم استان قزوین است، گفت: با توجه به فعالیت بسیاری از شرکت‌های تجهیزات دارویی و بهداشتی در سطح استان، دانشکده داروسازی قزوین می تواند گام بلندی برای ارتقاء نظام سلامت در استان و رتبه دانشگاه علوم پزشکی در کشور باشد. بجاست از زحمات عزیزان پیگیر صمیمانه تشکر کنم که در مسیر تحقق این دانشکده تلاش های بسیار داشتند. همچنین به دنبال راه‌اندازی دانشکده های جدید دیگر از جمله دانشکده طب سنتی در استان قزوین هستیم.

فاطمه‌ محمدبیگی رئیس مجمع نمایندگان استان در ادامه دیدارهای مردمی خود،در سفر یک روزه به شهرستان البرز در نشستی با بسیج اصناف و نمایندگان اصناف این شهرستان پیگیر مطالبات این قشر شد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس همچنین در نشستی ۵ ساعته میزبان جمعی از خانواده‌های چندفرزندی و مراجعه‌کنندگان از اقشار مختلف مردمی در دفاتر ارتباطات مردمی شهرستان البرز در الوند بود.

اختلال مخابراتی در شهرستان بندرانزلی قابل قبول نیست
دنبال کنید

نشست تخصصی حل مشکلات زمین‌های اوقافی حصارخروان برگزار شد 

به منظور حل مشکل چند ده‌ساله مردم؛در نشستی تخصصی با ریاست فاطمه محمدبیگی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین و با حضور حجت‌الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و معاونان وی، سیاهکلی دیگر نماینده مردم در مجلس، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط، دهیار اعضای شورای اسلامی، معتمدان و بزرگان روستای حصار خروان مشکلات زمین‌های اوقافی این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست تخصصی که با درخواست مردم و مسئولان حصارخروان و با هماهنگی محمدبیگی در دفتر شورای اسلامی حصار خروان برگزار شد،راه‌ کارهای تبدیل به احسن و افراز زمین‌های اوقافی منطقه مورد بررسی کارشناسانه قرار گرفت‌.

محمدبیگی در این نشست با تاکید بر اینکه باید تمام راه‌های ممکن برای حل این مشکل چند ده ساله که مطالبه جدی مردم نیز هست، بکار گرفته شود، گفت: الحمدلله در یک کار بی نظیر در مناطق مختلف استان موضوع تبدیل به احسن کردن زمین های اوقافی در ۳ سال گذشته با پیگیری مجددانه نمایندگان مجلس، مسئولان استانی و همراهی مردم و مدیریت اداره کل اوقاف در سطح ملی و استانی به صورت جدی در حال پیگیری بوده و هست که با این راهکار که محصول جلسه با رئیس سازمان اوقاف کشور است، بحمدلله شاهد حل بسیاری از مشکلات در این حوزه هستیم. ان شاءالله مصوبات جلسه امروز با محوریت زمین های موقوفه حصار خروان نیز اجرایی شود تا شاهد حل این مشکل و رونق بیشتر حصارخروان باشیم.

برگزاری نشست تخصصی بررسی آخرین وضعیت اجرای مواد حوزه مسکن قانون جوانی جمعیت  

طعم خدمتی که بر دل مردم کرمانشاه نشست/کمک شبانه روزی بسیج سازندگی باشت به زلزله زدگان+تصاویر
دنبال کنید

 در نشست تخصصی با درخواست و هماهنگی فاطمه محمدبیگی رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده و رئیس مجمع نمایندگان استانقزوین ، آخرین وضعیت اجرای مواد حوزه زمین و مسکن قانون جوانی جمعیت در استان قزوین بویژه اقدامات واگذاری رایگان زمین برای خانواده‌های سه فرزندی و بیشتر در استان در حال بررسی است.

این نشست با حضور رجحانی معاون عمرانی استاندار، علیخانی معاون زنان و خانواده استانداری، مهرپور ریاست دیوان محاسبات استان، هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان، حجت‌الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف، از مدیران بنیاد مسکن استان، پیری شهردار شهر محمدیه، همچنین نمایندگان خانواده‌های سه فرزندی و بیشتر برگزار شد.در این نشست گزارشی از اقدامات و پیگیری های صورت گرفته  ارائه شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi