شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری؛ پیگیری جهت رفع مشکلات روستاییان بروجرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات روستایی شهرستان بروجرد و اشترینان و همچنین حمایت از تولید و اشتغال در مناطق محروم و روستایی مباحثی مطرح شد که خوشبختانه در این رابطه قول مساعد داده شد تا اقداماتی صورت پذیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102297
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

کرونا :

دیدار و گفت و گو با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری؛ پیگیری جهت رفع مشکلات روستاییان بروجرد

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات روستایی شهرستان بروجرد و اشترینان و همچنین حمایت از تولید و اشتغال در مناطق محروم و روستایی مباحثی مطرح شد که خوشبختانه در این رابطه قول مساعد داده شد تا اقداماتی صورت پذیرد.

وی افزود: همچنین با پیگیری های انجام شده ایمن سازی و تعریض جاده سنگ سفید صورت پذیرفت. یکی از مشکلات اهالی روستاهای منطقه خطرناک و صعب العبور بودن جاده دسترسی سنگ سفید بخصوص در زمان زمستان و بارش برف بود که با اقدام جهادی راهداری شهرستان  این جاده تعریض و ایمن شده و ان شاءالله با تخصیص اعتبار لازم به زودی آسفالت خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: دیدار و گفت و گویی هم با ریاست سازمان دامپزشکی کشور  انجام گرفت که در این نشست پیرامون احداث و راه اندازی کشتارگاه دوم طیور شهرستان صحبت شد و مقرر گردید این اقدام صورت پذیرد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: همچنین پیرو مطالبه چندین ساله ورزشکاران و هیئت جودو شهرستان با تلاش های انجام شده  سالن و خانه هیئت جودو شهرستان بهسازی و مرمت شده است که جا دارد  از اداره کل ورزش و جوانان تقدیر و تشکر کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi