شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حدود ۱۵۰ روستا برای گازرسانی تامین اعتبار شدند/نزدیک به ۱۰۰ روستا در حوزه شهرستان‌های رودسر و املش آسفالت شدند

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس با اشاره به اختصاص اعتبار به پروژه‌های نیمه تمام،گفت: نزدیک به ۱۰۰ روستا در حوزه شهرستان‌های رودسر و املش از اعتبارات نماینده مجلس و همچنین از اعتبارات ملی بنیاد مسکن بهره گرفته و آسفالت شده‌اند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102279
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

کرونا :

حدود ۱۵۰ روستا برای گازرسانی تامین اعتبار شدند/نزدیک به ۱۰۰ روستا در حوزه شهرستان‌های رودسر و املش آسفالت شدند

محمد صفری ملک میان در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به آخرین اقدامات پیگیری شده در حوزه انتخابیه، گفت: در هفته‌های گذشته بازدید میدانی با حضور معاون منابع انسانی و توسعه وزیر بهداشت در شهرستان صورت گرفت و از پروژه‌های عمرانی بهداشت و درمان بازدیدهایی داشتیم که مقرر شد، تمام پروژه‌های نیمه تمام هرچه سریعتر تامین اعتبار شوند تا در آستانه دهه فجر به بهره‌برداری برسند.

نماینده مردم املش و رودسر در ادامه تاکید کرد: پیگیری‌ها در خصوص مرکز درمان بستر شهر چابکسر و طرح توسعه در بیمارستان املش، توسعه اورژانس و مرکز سلامت جامعه شهری رحیم آباد را داشتیم.

 مشکلات تامین اعتبار گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه پیگیری شد

نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به جزئیات گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه، اظهار داشت: پیگیری‌ها برای گازرسانی در شهرستان و روستاها انجام شد که در حدود ۱۵۰ روستا برای گازرسانی تامین اعتبار شدند و در حوزه اعتبارات شرکت ملی گاز با مشکلاتی مواجه شدیم که طی جلساتی مشکل تامین اعتبار گازرسانی را برطرف خواهیم کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس با تاکید بر اینکه برای پروژه‌های نیمه تمام اعتبارات اختصاص داده شده، یادآور شد: با برگزاری مناقصه برای اتمام پروژه‌ها پیمانکار آن مشخص شده و بخشی از عملیات عمرانی آن  آغاز شده است، در این شرایط نمی‌توانیم پروژه‌ها را نیمه تمام رها کنیم و باید برای تامین اعتبار اقداماتی انجام شود.

نزدیک به ۱۰۰ روستا در حوزه شهرستان‌های رودسر و املش آسفالت شدند

نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه راههای روستایی بسیاری تامین اعتبار شدند، تاکید کرد: نزدیک به ۱۰۰ روستا در حوزه شهرستان‌های رودسر و املش از اعتبارات نماینده مجلس و همچنین از اعتبارات ملی بنیاد مسکن بهره گرفته و آسفالت شده‌اند، شاخص آسفالت شهرستان رودسر و املش نسبت به نُرم استانی و ملی پایین است، با پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم آن را جبران کرده و در این روستاها آسفالت و سنگ فرش انجام شد.

وزارت آموزش و پرورش پروژه های آموزشی میانه را رها کرده است
دنبال کنید

ملک میان در پایان خاطر نشان کرد: آسفالت محورهای فرعی و روستایی از موضوعاتی بود که از محل اعتبارات سازمان راهداری کشور حدود ۱۱ متر و امسال نیز در حدود ۱۸ متر تامین اعتبار شد و مناقصات آن برگزار و بخشی از عملیات آن صورت گرفته، بخش دیگر آن نیز در حال انجام شدن است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi