جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

معضل بیکاری سبزوار در سایه شهر مشهد گم شده است/ضرورت تسریع روند واگذاری زمین به منطقه ویژه اقتصادی سبزوار

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس، با بیان اینکه معضل بیکاری در سبزوار که از ۶ استان کشور بزرگتر است در سایه شهر مشهد گم شده است از تعلل در واگذاری زمین به منطقه ویژه اقتصادی سبزوار که نقش مهمی در اشتغالزایی خواهد داشت، انتقاد کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102267
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

معضل بیکاری سبزوار در سایه شهر مشهد گم شده است/ضرورت تسریع روند واگذاری زمین به منطقه ویژه اقتصادی سبزوار

علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، با اشاره به معضل بیکاری به عنوان یکی ازمشکلات اولویت‌دار حوزه انتخابیه خود، گفت: یکی از مسائل اصلی و اولویت‌دار سبزوار مربوط به حوزه اشتغال است چرا که شهر بزرگی بوده که از ۶ استان کشور بزرگتر است و بیش از سایر شهرها در این زمینه با مشکل مواجه هستیم به این دلیل که این منطقه در سایه شهر مشهد گم شده است و متاسفانه در آن واحدهای مهم اشتغالی وجود ندارد.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بی‌تردید منطقه ویژه اقتصادی سبزوار می‌تواند همه شرق کشور را متحول کند اما به دلیل ضعف مدیریت آقای استاندار و گرفتاری‌هایی که در آنجا داریم با مشکلاتی مواجه شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با اشاره به مشکلاتی که در مسیر اجرای این پروژه ایجاد شده است، یادآور شد: برغم اینکه واگذاری زمین به منطقه ویژه اقتصادی سبزوار از سوی دولت مصوب و ابلاغ شده است اما مدت یکسال است که این پروژه در مرحله واگذاری زمین بلاتکلیف باقی مانده است و آقای استاندار وظیفه دارد که با سرعت این موضوع را پیگیری کند تا زمین واگذار و کار انجام شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امیدواریم هم آقای استاندار و هم سایر مسئولان مربوطه با اهتمام بیشتری این موضوع را پیگیری کنند چراکه قطعا ایجاد این منطقه ویژه اقتصادی نقش مهمی در حل معضل بیکاری در این منطقه خواهد داشت./

حل مشکلات راه های ارتباطی این شهرستان نیازمند اعتبارات و نگاه ویژه مسئولان استانی است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi