شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اردکان یزد میزبان سمینار ملی «شیوه های نوین مهمانداری» است

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان اردکان در روزهای ۲۶ و ۲۷ آبان ماه سال جاری میزبان سمینار بزرگ شیوه های نوین مهمانداری، خواهد بود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102261
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

اردکان یزد میزبان سمینار ملی «شیوه های نوین مهمانداری» است

محمدرضا دشتی اردکانی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، اظهار کرد: همزمان با روزهای ۲۶ و ۲۷ آبان ماه سال جاری سمینار بزرگ «شیوه های نوین مهمانداری» در حوزه گردشگری با حضور بیش از ۲۰۰ فعال حوزه گردشگری از سراسر کشور، در شهرستان اردکان برگزار خواهد شد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود: سمینار مذکور دومین سمینار است که به دبیری میثم پیری رئیس جامعه هتل داران یزد و عضو جامعه هتل داران کشور برگزار می شود.

دشتی اردکانی با تأکید بر اینکه سمینار مذکور فرصتی مغتنم برای معرفی جاذبه ها و پتانسیل های گردشگری اردکان است، خاطرنشان کرد: در سمینار نامبرده که چهار نفر از اساتید مطرح کشوری بحث شیوه های نوین مهمان داری در حوزه گردشگری را آموزش می دهند، می توان از تجارب فعالان حوزه گردشگری که از سراسر کشور میهمان شهرستان اردکان می شوند، به منظور توسعه صنعت گردشگری استفاده کرد.

گفتنی است علی اصغر شالبافان معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، محمدرضا دشتی رئیس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی و مصطفی فاطمی مدیر کل گردشگری داخلی کشور، در این سمینار شرکت خواهند کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi