جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

۴۰ دانش‌آموز دختر مدارس باشت به اردوی راهیان نور اعزام شدند

به گزارش کرونا از باشت، سرگرد پاسدار سید عبدالوهاب عبدی‌پور در مراسم بدرقه دانش آموزان دختر به مناطق راهیان نور دانش آموزی اظهار داشت: راهیان نور فرصت مغتنمی است که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم. وی گفت: نسل نوجوان ما با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102246
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۰

کرونا :

۴۰ دانش‌آموز دختر مدارس باشت به اردوی راهیان نور اعزام شدند

به گزارش کرونا از باشت، سرگرد پاسدار سید عبدالوهاب عبدی‌پور در مراسم بدرقه دانش آموزان دختر به مناطق راهیان نور دانش آموزی اظهار داشت: راهیان نور فرصت مغتنمی است که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم.

وی گفت: نسل نوجوان ما با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با رشادت‌ها، از جان‌گذشتگی‌های مردان و زنان این سرزمین از نزدیک آشنا می‌شوند و با حضور در یادمان‌های شهدا از آن‌ها در زندگی و تحصیل مدد می‌گیرند.

عبدی پور افزود: راهیان نور بهترین فرصت برای جهاد تبیین و مؤثرترین برنامه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده ایران اسلامی است.

وی گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی تحول آفرین بوده و اثرات تربیتی خوبی برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به دانش آموزان آینده ساز ایران اسلامی است.

جانشین سپاه ناحیه باشت اشاره کرد: دانش آموزان اعزامی در مدت سه روز در مناطق عملیاتی و یادمان‌های اروند، شلمچه، دهلاویه و هویزه حضور یافته و از این اردوی فرهنگی تربیتی استفاده خواهند کرد.

۴۰ دانش‌آموز دختر مدارس باشت به اردوی راهیان نور اعزام شدند 4

۴۰ دانش‌آموز دختر مدارس باشت به اردوی راهیان نور اعزام شدند 5

 

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi