شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکلات روستای سرخه حصار از روستاهای بخش مرکزی تهران پیگیری شد

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اشاره به بازدید خود از پیگیری مشکلات روستای سرخه حصار از روستاهای بخش مرکزی تهران با حضور مسئولان محلی خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102231
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

کرونا :

مشکلات روستای سرخه حصار از روستاهای بخش مرکزی تهران پیگیری شد

سیدعلی یزدی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت در تشریح بازدید از روستای سرخه حصار بخش مرکزی شهر تهران که با حضور بخشدار مرکزی تهران و مسئولان مربوطه صورت پذیرفت، گفت: در این بازدید دهیار روستای سرخه حصار ضمن بیان مشکلات روستای مذکور، همجواری با پایتخت و شهرداری منطقه ۱۳ را علت اصلی مشکلات این روستا برشمرد. 

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از بررسی مسائل و موضوعات روستای سرخه حصار، از کاروانسرای متروکه روستا، که مالکیت آن با بنیاد مستضعفان است بازدید به عمل آمد. 

وی افزود: این کاروانسرا توسط بنیاد و در یک مناقصه به شخصی واگذار و متأسفانه در حال حاضر از کاروانسرا به عنوان محل نگهداری دام استفاده می شود.

یزدی خواه ضمن اظهار تأسف در این خصوص، ضمن تماس با مسئولان وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، خواستار واگذاری بهره‌برداری کاروانسرا به مجموعه دهیاری و تبدیل آن به مکان تاریخی شدند که در این خصوص مقرر شد با مسئولان مربوطه مکاتبات و هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: همچنین از محلی که جهت احداث مدرسه با شهرداری منطقه ۱۳ دارای اختلاف است بازدید به عمل آمد، در این خصوص مقرر شد اختلاف در خصوص بهره‌برداری از زمین مذکور با شهرداری تهران حل و پیگیری‌های لازم جهت ساخت یک مدرسه ۱۲ کلاسه از وزارت آموزش و پرورش و مبادی ذی ربط صورت پذیرد. 

عضو مجمع نمایندگان استان تهران گفت: در ادامه این بازدید نیز از چند واحد تولیدی فعال واقع در این روستا بازدید به عمل آمد و تولید کنندگان مسائل و مشکلات خود را بیان کردند./

ایجاد محورهای مواصلاتی ریلی و جاده‌ای، رونق اقتصادی با کشورهای همسایه را تسهیل می‌کند
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi