یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

انسجام، مدیریت و همدلی ادارات در شهرستان کازرون زبانزد مسولین استانی است

نماینده مردم کازرون و کوه چنار در مجلس با حضور در شورای اداری شهرستان کازرون با مسولین و رؤسای ادارات دیدار و گفتگو کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102222
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

کرونا :

انسجام، مدیریت و همدلی ادارات در شهرستان کازرون زبانزد مسولین استانی است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ؛ فریدون عباسی دوانی نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس  به سفر یک روزه خود به شهرستان کوه چنار اشاره کرد.

نشست های تخصصی با جامعه فرهنگیان و دادستان و ریاست دادگستری شهرستان ،بازدید از بیمارستان قائمیه و گفتگو با کادر درمان، حضور در شورای فرهنگ عمومی و دیدار با خانواده شهدای شهرستان کوه چنار را از فعالیت های نماینده مردم برشمرد.

 آغاز عملیات روکش آسفالت ورودی شهر قائمیه 

پیرو مطالبات مردم مبنی‌ بر روکش آسفالت ورودی شهر قائمیه از سمت شیراز، این امر با پیگیری های نماینده مردم در مجلس  و رایزنی با وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به سرانجام رسید و عملیات روکش و لکه گیری محور دشت ارژن_قائمیه از هفته گذشته آغاز شده است.

 انسجام مدیریت و همدلی ادارات در شهرستان کازرون زبان زد مسولین استانی است

 فریدون عباسی دوانی با حضور در شورای اداری شهرستان کازرون با مسولین و رؤسای ادارات دیدار و گفتگو کرد.

 وی ضمن تشکر از فرماندار ویژه،امام جمعه محترم و روئسای ادارت شهرستان کازرون گفت:بنده هر زمان جهت رسیدگی و پیگیری مشکلات مردم با مسولین‌‌ و رؤسای ادارات تماس گرفته ام، با تمام توان و در اسرع وقت معضل مطرح شده  از سوی شما مسولین پیگیری  و با رعایت قوانین و مقررات اکثر مشکلات رفع شده است. 

عباسی در ادامه افزود:خوشبختانه همدلی و انسجام مدیریت در شهرستان بین مسولین وجود دارد و این موضوع زبانزد مسولین استانی است که می گویند در کازرون قطب بندی و چندگانگی وجود ندارد و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی با یکدیگر جهت خدمت ارزنده تر به مردم هماهنگی هستند،همه ما خدمت گزاران مردم هستیم و باید برای رضایت مردم کار کنیم.

نماینده مردم کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر در حوزه اختیارات،ادارات اختیار عمل بیشتری داشته باشند بهتر است‌ که جهت تصمیم گیری در هر موضوعی نیاز به مجوز از استان نباشد و فرمانداری ویژه هم با قدرت بیشتری در شهرستان مدیریت کند و اختیارات قانونی بیشتری داشته باشد، اینگونه سرعت عمل در تصمیم گیری ها افزایش و زمان فعالیت های اجرایی در شهرستان کاهش می یابد.

 عباسی دوانی با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی خطاب به مسولین شهرستان تاکید کرد: با توجه به اینکه بنده بیش از شما بزرگواران در جمع اقشار مختلف مردم شهرها و روستاها حضور دارم،دیده ام که دشمن با رسانه و جوسازی های مختلف مردم را با بهانه های دروغین به تحریم و عدم شرکت در انتخابات تشویق کرده است ولی خوشبختانه با عملکرد دولت و همکاری شما مسولین طبق آمار و صحبت های انجام شده با مردم برخی از روستاهای شهرستان فعالیت در حوزه آب،راه و جاده سازی و بهداشت و درمان باعث دلگرمی مردم به نظام و دولت شده است. 

زمین مناسب برای ساخت خانه‌های ویلایی به مردم دامغان اعطا شود
دنبال کنید

نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به تعداد نفراتی که برای انتخابات پیش رو ثبت نام کرده اند،گفت:این تعداد افراد تحصیل کرده که با ثبت نام خود نشان داده اند شجاعت و پشتکار نمایندگی مجلس را دارند، باعث مباهات و افتخار برای شهرستان هستند.

عباسی دوانی در پایان ضمن تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی ادامه داد:متأسفانه در سال گذشته حدودا ۲۶درصد واجدین شرایط در شهر کازرون  به پای صندوق رای آمده و در انتخابات شرکت کردند که این امر نیازمند یاری شما مسولین است که با عملکرد و گفتمان خود،مردم را دعوت به شرکت در انتخابات کنید‌،هدف امروز دشمن تسخیر ذهن و فریب جوانان و نوجوانان ما  است که باید با آگاهی بخشیدن صحیح در مدارس و جامعه با این آینده سازان کشور گفتمان کرد و آنها را آگاه به اهداف نظام جهت آبادی کشور و آینده خودشان کرد.

افزایش تعداد تختخواب بیمارستان شهید رضازاده در دستورکار  قرار گرفت

فریدون عباسی دوانی در سفر یک روزه خود به شهرستان کوه چنار با کارکنان بیمارستان شهید رضازاده قائمیه دیدار کرد و پای درد دل کادر زحمتکش درمان نشست.

 در ابتدای این دیدار فریدون عباسی دوانی ضمن خداقوت به کادر بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار و با اشاره به فعالیت های انجام شده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های کازرون و کوه چنار گفت: خوشبختانه با توجه به پیشرفت امکانات درمانی طی سه سال گذشته در دو شهرستان و ارتقا وضعیت بهداشت و درمان در منطقه شاهد کاهش سفر همشهریان کازرونی و کوه چناری به استان جهت انجام فعالیت های درمانی بوده ایم و در راستای مطالبات بیمارستان قائمیه، انشاالله افزایش تخت از ۳۲ به ۶۴ را در دستور کار قرار خواهیم داد.

 نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان و دیدار با کادر درمان مشکلات و مطالبات این قشر زحمتکش را بررسی کرد. در ادامه ساسانی پور‌ ریاست بیمارستان قائمیه گفت ضمن ارایه گزارش عملکرد این‌ بیمارستان در دولت سیزدهم مطالبات بیمارستان قائمیه از جمله دستگاه سی تی اسکن و مامو گرافی جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان شهرستان کوه چنار را بیان کرد.

تعیین مهلت برای جذب اعتبار طرح محرومیت‌زدایی از سوی شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا
دنبال کنید

حضور نماینده مردم  در اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان و دیدار با مدیران مدارس منطقه 

فریدون عباسی دوانی جهت بررسی کمبودهای آموزشی در اداره آموزش و پرورش منطقه کوهمره نودان حضور و با مدیران مدارس منطقه دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این جلسه سعید خواجه، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کوهمره نودان، ضمن خوشامدگویی و تقدیر از عباسی دوانی، گزارشی از اقدامات صورت گرفته به کمک‌ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مشکلات آموزشی منطقه و طرح های نیمه تمام در حوزه آموزش و پرورش کوهمره نودان از جمله کمبود تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در مدارس ‌وحوزه اداری منطقه، کمبود فضا و سالن مخصوص امتحانات نهایی در شهر نودان و روستای ملاانبار، نبود صندلی کافی جهت تجهیز حوزه های مختلف امتحانی، پروژه نیمه تمام هنرستان تلاش، مدرسه شهید اژدری و مدرسه شهید محمدی و… اشاره کرد.

همچنین؛ در ادامه این جلسه فریدون عباسی گفت:‌نمایندگان مجلس اگر بتوانند درست قانونگذاری کنند و وظیفه خود را به درستی انجام دهند؛ بسیاری از مشکلات در سطح کلان و به تبع آن در سطح مناطق حل خواهد شد.

وی با اشاره براین که باید دانش آموزان و مردم را نسبت به وظایف قانونی هر اداره و ارگان آگاه سازیم،مطرح کرد: هر اداره باید ازطریق مسئولین بالادستی پیگیر مسائل و مشکلات باشد که بتواند با رایزنی در ادارات کل و ارگان های بالا تر مشکلات را کمتر کند.

 در پایان این جلسه کارکنان و مدیران مدارس منطقه به بیان پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهچنار‌ با حضور فریدون عباسی دوانی

نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوه چناردر مجلس با حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اعضای این شورا پیرامون ارتقای سطح فرهنگ و ایجاد زمینه های ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی گفتگو کرد.این جلسه با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه ، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان کوه چنار برگزار شد. 

 فریدون عباسی دوانی با اشاره به ابتکار عمل در زمینه فرهنگ گفت:در کار های فرهنگی همیشه نیاز به پول و سرمایه کلات نیست، باید از ابزارهایی در دست داریم بهترین استفاده را ببریم.ما اگر مسئولیتی در جامعه داریم باید رفتارهای حسنه و صحیح با مردم  انجام داده و مردم را به فرهنگ‌ دعوت کنیم،اینگونه هر یک‌نفر در جامعه یک ترویج دهنده فرهنگ است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi