شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

نامه نگاری نماینده لنگرود با مسولان با موضوع حادثه آتش سوزی کمپ‌ ترک اعتیاد

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی همه مسئولان را به تلاش برای کمک به آسیب دیدگان حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد فرا خواند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102180
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

کرونا :

نامه نگاری نماینده لنگرود با مسولان با موضوع حادثه آتش سوزی کمپ‌ ترک اعتیاد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ؛پرویز محمدنژادقاضی محله  نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی همه مسئولان را به تلاش برای کمک به آسیب دیدگان حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد «گام اول رهایی​» فرا خواند.

پرویز محمدنژاد ضمن پیگیری های مجدانه و دیدار با مسئولان، نامه هایی را برای آنان صادر کرد.

وی مطرح کرد که یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد دچار آتش سوزی شد و ۳۲ نفر از جوانان بی‌گناه که به هر طریقی در دام اعتیاد گرفتار شده بودند و به امید زندگی بهتر گام برداشته بودند، فوت کردند و ۱۷ نفر نیز دچار حادثه سوختگی شدند.

پرویز محمد نژاد با بیان اینکه در لنگرود عزای عمومی اعلام شد و وزیر کشور در محل حادثه حضور یافت گفت: این اقدامات مُسکن درد بزرگ این حادثه دلخراش نیست و باید تدابیر هوشمندانه جهت جلوگیری از تکرار وقوع این حوادث صورت گیرد.

محمدنژاد اظهارداشت: با توجه به اینکه فقط چند نفر از مجموع ۴۹ نفر تحت درمان در این کمپ تحت پوشش بیمه بودند و افراد آسیب دیده دراین حادثه نیاز واقعی به حمایت مالی و نگاه دلسوزانه مسئولان دارند؛ لذا بنده بطور جد از همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی می خواهم که از تمام توان و ظرفیت بالقوه خود برای کمک به آسیب دیدگان حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد استفادهکنند

در متن این نامه محمدنژاد از معاون اول محترم رئیس جمهور به موضوع پرداخت دیه و درمان مصدومین در جلسه هیئت دولت اشاره  شد.

تلاش های مجدانه نماینده  لنگرود درباره تعیین تکلیف مقصرین حادثه ناگوار آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد

نماینده شهرستان لنگرود از رئیس مجلس در مورد تعیین تکلیف مقصرین حادثه ناگوار آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود استمداد کرد.
پرویز محمدنژاد از دکتر قالیباف رئیس مجلس خواست تا با تشکیل هیئت نمایندگان خبره از طرف مجلس درخصوص حادثه دلخراش بررسی دقیق تر انجام گیرد.
در متن این نامه آماده است: با عنایت به حادثه دلخراش کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود و فوت جوانان تحت درمان و مسدوم شدن ۱۷ نفر و اینکه لزوما می بایست حادثه ایجاد شده مورد بررسی دقیق قرار گرفته تا نتیجه آن باعث تضییع حقوق این عزیزان و خانواده های محترم شان نگردد.لذا خواشمند است دستور فرمایید هئیتی متشکل از نمایندگان خبره از طرف مجلس تعیین و باتفاق اینجاب جهت بررسی کامل موضوع با استان گیلان و شهرستان لنگرود اعزام شوند.

برخی نقاط در استان به وضع کنونی باشت غبطه می‌خورند/اعتبار جور کردن کار ساده‌ای نیست/شهردار باشت راه استفاده از جذب اعتبارات را بلد است
دنبال کنید

مراسم ترحیم درگذشتگان حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد با حضور نائب رئیس کمیسیون اجتماعی برگزار شد

مراسم ترحیم و گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد کلیدبر شهرستان لنگرود، با حضور نماینده مجلس و نائب رئیس کمیسیون اجتماعی و دیگر مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد کلیدبر برگزار شد.همچنین در ادامه پس از اتمام این مراسم ، محمدنژاد به همراه میهمانان کشوری جهت عرض تسلیت به خانه چند تن از این عزیزان درگذشته نیز سر زدند.

حضور هیئت چهار نفره کمیسیون اجتماعی مجلس به منظور بررسی دقیق تر حادثه آتش سوزی کمپ در لنگرود  

به دنبال تذکر نماینده لنگرود در صحن علنی مجلس به رئیس مجلس و همچنین با توجه به ارسال نامه هایی فوری از طرف پرویز محمدنژاد، مبنی براینکه مسئولان کشور کمک به آسیب دیدگان حادثه دلخراش آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد را در دستورکار خود قرار دهند،برهمین اساس “حاتمی “نایب رئیس کمسیون اجتماعی در لنگرود به همراه حسن محمدیاری نماینده مردم تالش و هیئت همراه در لنگرود حضور یافتند و به منظور بررسی دقیق این حادثه تلخ ضمن بازدید میدانی و کارشناسی جلسه تشکیل دادند.

در این جلسات پیرامون حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود صحبت و تبادل نظر شد و در نهایت بررسی دقیق تر و تمهیدات بهتر برای رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان که اکثرا از قشر ضعیف و کم برخوردار این شهرستان هستند؛ در دستور کار مسئولان کشوری قرار گرفت ./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi