شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعطیلی شبانه اورژانس بیمارستان شهید چمران دشت‌آزادگان باعث سرگردانی بیماران شده است

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس، ضمن انتقاد از تعطیلی اورژانس بیمارستان شهید چمران از نیمه‌شب تا صبح و نحوه پیگیری که برای رفع این مشکل داشته است افزود: سیاست وزارت بهداشت باید بر این مبنا باشد که اورژانس‌های مناطق محروم مرزی در تمام ساعات شبانه‌روز فعال باشند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102174
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

تعطیلی شبانه اورژانس بیمارستان شهید چمران دشت‌آزادگان باعث سرگردانی بیماران شده است

قاسم ساعدی در گفت‎‌‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود که پیگیری می‌کند، گفت: هفته قبل بنده به همراه فرماندار دشت آزادگان سه با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نشستی داشتیم که در آن مشکلات حوزه سلامت این منطقه را مطرح کردیم.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی، در بیان یکی از مشکلات مهمی که در حوزه بهداشت و درمان این منطقه ایجاد شده است، ادامه داد: ما دو بیمارستان قدیمی شهید چمران و معین شهدای نفت را در این منطقه داریم که متاسفانه اورژانس بیمارستان شهید چمران به دلیل کمبود پزشک عمومی تنها تا ساعت ۲۴ به ارائه خدمات پرداخته و بعد از آن تا صبح تعطیل می‌شود و این درحالی است که حالت مرکزیت در شهر را دارد.

وی تصریح کرد: این مشکل در حالی ایجاد شده است که هم‌اکنون فصل شیوع آنفولانزا و سایر بیماری‌های ویروسی است به همین دلیل تعداد زیادی از افراد نیمه شب با علائم  اورژانسی به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: وزیر بهداشت قول داد که این موضوع را از طریق دانشگاه جندی شاپور اهواز پیگیری کند اما تاکنون حتی یک گام عملیاتی در این زمینه مشاهده نکرده‌ایم و همچنان در حال پیگیری این موضوع هستیم.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امیدوارم دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مانع از این شوند که اورژانس بیمارستان یک منطقه مرزی محروم در ساعاتی از شبانه‌روز به طورکامل تعطیل شود وسیاست آنها باید بر این مبنا باشد که اورژانس‌های شهرستان‌های سوسنگرد، بستان، دشت آزادگان و هویزه در تمام ساعات شبانه‌روز فعال باشند./

نیروگاه برق ۵۰۰ مگاواتی در کرمانشاه احداث می‌شود
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi