جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص ۷ میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس حاشیه‌نشین کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، ایمان سبحان نژاد از اختصاص ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای خرید تجهیزات در مدارس حاشیه‌نشین خبر داد و گفت: این تجهیزات شامل میز تنیس،فوتبال دستی،آب سرد کن و بخاری است. معاون پژوهش،برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود:افزایش شادابی و نشاط در بین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102162
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

کرونا :

اختصاص ۷ میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس حاشیه‌نشین کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، ایمان سبحان نژاد از اختصاص ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای خرید تجهیزات در مدارس حاشیه‌نشین خبر داد و گفت: این تجهیزات شامل میز تنیس،فوتبال دستی،آب سرد کن و بخاری است.

معاون پژوهش،برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود:افزایش شادابی و نشاط در بین دانش آموزان و معلمان،ارتقاء کیفیت آموزشی و نیز ایجاد بارقه امید از جمله دستاوردهای توزیع این تجهیزات کمک آموزشی است.

وی از تجهیز مدارس استان به وسایل کمک آموزشی، آزمایشگاهی،میز و صندلی،سیستم هوشمند،سیستم های گرمایشی و سرمایشی در سال گذشته خبر داد و گفت: برای تجهیز این مدارس با کمک اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سبحان نژاد توسعه و تعالی مدارس استان و ارتقاء کیفیت آموزشی در این واحدهای آموزشی را یکی از اهداف سند تحول بنیادین و اولویت های کاری آموزش و پرورش برشمرد و افزود:برای تحقق این مهم نیازمند مشارکت، همراهی و همکاری سایر ادارات و دستگاههای متولی با دستگاه تعلیم و تربیت است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هم گفت: اعتبار هزینه شده برای خرید تجهیزات سرمایشی،گرمایشی و وسایل ورزشی از محل اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه ای استان تامین شده است.

مسعود نوری افزود:کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش شور و نشاط اجتماعی در بین دانش آموزان از جمله اهداف این دفتر برای کمک به مدارس حاشیه نشین استان است.

وی گفت: سال گذشته هم از محل همین اعتبارات ۴ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مدارس استان هزینه شده است.

دیدار جمعی ازبسیجیان با امام جمعه شهر یاسوج
دنبال کنید

پایان پیام/ 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi