چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح چاه‌های آب شرب رفسنجان به ارزش 40 میلیارد تومان

به گزارش کرونا از رفسنجان، معاون الکترونیک سازمان پدافند کشور صبح امروز در آیین افتتاح ۴ حلقه چاه پدافندی در رفسنجان اظهار کرد: از اهداف و خروجی برنامه‌های پدافندی در کشور می‌توان به ایجاد پایداری ملی، افزایش تاب آوری در برابر بحران‌ها و تهدیدات، کاهش آسیب‌پذیری و تداوم خدمات برای ملت اشاره کرد.  ذبیح‌الله حسن‌شاهی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102126
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۶

کرونا :

افتتاح چاه‌های آب شرب رفسنجان به ارزش 40 میلیارد تومان

به گزارش کرونا از رفسنجان، معاون الکترونیک سازمان پدافند کشور صبح امروز در آیین افتتاح ۴ حلقه چاه پدافندی در رفسنجان اظهار کرد: از اهداف و خروجی برنامه‌های پدافندی در کشور می‌توان به ایجاد پایداری ملی، افزایش تاب آوری در برابر بحران‌ها و تهدیدات، کاهش آسیب‌پذیری و تداوم خدمات برای ملت اشاره کرد.

 ذبیح‌الله حسن‌شاهی با اشاره به اینکه یکی از خدمات آبرسانی است و در سطح کشور در استان‌هایی که با کمبود آب مواجه‌اند‌ چاه‌های پدافندی حفر می‌شود، افزود: خوشبختانه دستگاه‌های اجرایی در استان کرمان به صورت جهادی همانند سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی عمل می‌کنند و در جبهه آبرسانی در خدمت مردم هستند.

مسأله اول و مهم شهرستان رفسنجان آب است

 حسین رضایی فرماندار رفسنجان نیز اهمیت حفر این چاه‌ها را در زدودن تنش آبی در مواقع کمبود آب آشامیدنی عنوان کرد.

وی افزود: مسأله اول و مهم شهرستان آب است و دیدگاه همه مسؤولان شهرستان هم در راستای رفع کمبود آب در بخش‌های آشامیدنی، کشاورزی و صنعت است.

رضایی تصریح کرد: حفر چهار حلقه چاه پدافندی در شهرستان با اعتبار  ۴۰ میلیارد تومان صورت گرفت تا در مواقع ضروری و کمبود آب آشامیدنی بتوان آنها را فعال و به مدار مصرف رساند.

ابراهیم کرمی مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمان نیز اظهار داشت: مهمترین مشکل موجود در حال حاضر در استان کرمان بحث آب است و حفر چاه‌های پدافندی در راستای رفع این مشکل و کمبود آب آشامیدنی در مواقع بحرانی بسیار ارزشمند است.

 حسین چرخ‌انداز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان هم در توضیحاتی گفت: در حوزه تامین آب شهرستان فعالیت‌های خوبی انجام دادیم از جمله اینکه طرح سامانه تله متری در راستای کنترل از راه دور چاه‌ها، مخازن آب و تاسیسات شبکه‌های آب انجام شده و نیز پایش تصویری؛ نصب دریچه‌های ضد امنیتی و غیره انجام می‌شود.

چرا رسانه‌های غرب خاموش شدند؟/ واکنش کاربران عرب‌زبان به حمله تروریستی در شاهچراغ
دنبال کنید

وی افزود: یکی از بزرگترین خدمات این شرکت برای مردم شهرستان حفر چاه‌های پدافندی است تا در تابستان و گرمای شدید و زمان‌هایی که کمبود آب آشامیدنی احساس می‌شود بتوان از آنها استفاده کرد.
 چرخ‌انداز خاطرنشان کرد: در حفر چهار حلقه چاه پدافندی در شهرستان ۴ هزار متر خط انتقال برق و ۶ هزار و ۷۰۰ متر خط انتقال آب اجرا شده و صد لیتر بر دبی آب شهرستان اضافه شد.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi