جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پروژه‌های ایستگاه راه‌آهن فامنین و مسیر دسترسی به آزادراه همدان-ساوه پیگیری می‌شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته از طریق وزارت راه و شهرسازی مقرر شد در رابطه با ایستگاه راه‌آهن فامنین قرارداد پیمانکار قبلی لغو و با پیمانکار دیگری قرارداد جدید منعقد شود تا هرچه سریعتر این پروژه به اتمام برسد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102114
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

پروژه‌های ایستگاه راه‌آهن فامنین و مسیر دسترسی به آزادراه همدان-ساوه پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، احمدحسین فلاحی با اشاره به ۶۰ میلیارد اعتبار سفر رییس جمهور به استان همدان در سال گذشته، تصریح کرد: متاسفانه از این مبلغ اعتبار فقط ۱۰ میلیارد پرداخت شد و امیدواریم که مسئولان اجرایی در استان اهتمام لازم را در این خصوص به کار گیرند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با پیگیری‌های انجام گرفته از طریق وزارت راه و شهرسازی و عباس خطیبی معاون وزیر در ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های کشور مقرر شد در رابطه با ایستگاه راه‌آهن فامنین قرارداد پیمانکار قبلی لغو و با پیمانکار دیگری قرارداد جدید منعقد شود تا هرچه سریعتر این پروژه به اتمام برسد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با تاکید بر اینکه مسئولان استانی باید با جدیت در جهت جذب مصوبات سفر ریاست جمهوری، اعتبارات مربوطه را پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: البته ما از طریق برنامه و بودجه پیگیری خواهیم کرد تا طی هفته‌های آینده خبر خوشی را برای مردم صبور و شریف فامنین داشته باشیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بحث دسترسی مردم عزیز فامنین به آزادراه همدان- ساوه را نیز با جدیت پیگیری می‌کنیم تا با تعریض پل ورودی به مسیر یادشده این امکان فراهم شود./

پایان پیام  

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi