شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تبیین جایگاه والای سپاه توسط امام جمعه و وعده فرمانده جدید در معارفه فرمانده سپاه گچساران

به گزارش کرونا از گچساران حجت الاسلام هاشمی منش در آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: امروز نظام‌جمهوری اسلامی به عنوان شجره طیبه ای که به عنوان الگوی تمام عیار ایستادگی و مقام و شرف در عالم شناخته شده و به برکت خون شهدا و حرکت های خدایی والهی که سربازان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102078
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

کرونا :

تبیین جایگاه والای سپاه توسط امام جمعه و وعده فرمانده جدید در معارفه فرمانده سپاه گچساران

به گزارش کرونا از گچساران حجت الاسلام هاشمی منش در آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: امروز نظام‌جمهوری اسلامی به عنوان شجره طیبه ای که به عنوان الگوی تمام عیار ایستادگی و مقام و شرف در عالم شناخته شده و به برکت خون شهدا و حرکت های خدایی والهی که سربازان ولایت و امنیت کشور قدم برداشتندمسیر موفقیت را می‌پیماید و در حال حرکت است.

وی بیان کرد: امروز شاهد الگو گرفتن از خون شهدا در اقصی نقاط عالم هستیم، یکی از برکات جمهوری اسلامی و کارهای ماندگار امام راحل که یک دوراندیشی نیز محسوب می شود تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: سپاهی که در دوران دفاع مقدس اقدامات بسیاری را انجام داد و بعد از آن نیز در حوزه های متعدد کارهای بسیاری انجام داده و خدمات خوب آن بر هیج کس پوشیده نیست.

حجت الاسلام هاشمی منش عنوان کرد: سپاه امروز در حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در حال تلاش است و در این‌ مسیر این قدر توانا و مقتدر و با عظمت است که دشمنان به نقش بالا و والای سپاه اعتراف کردند.

وی با اشاره به تعامل خوب و تاثیرگذار شورای تامین گچساران گفت: فضای امن در شهرستان‌گچساران حاصل زحمت شورای تامین بوده است.

علیزاده معاون سیاسی و امنیتی فرماندار گچساران نیز افزود: در روز ۱۳ آبان مردم ایران حماسه ای دیگر را خلق کردند و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران در ایران خدمات بسیاری را انجام داده است، دشمنان تصور می کردند این انقلاب بعد از پیروزی ماندگار نخواهد بود، در صورتی که با اقتدار ایستاده ایم.

شهیدان رجایی و باهنر با 2 خصیصه برای همیشه جاودانه شدند
دنبال کنید

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران با عملکرد بسیار خوب و قوی خود توانسته علم و عمل را با هم تلفیق کند، دشمنان داخلی و خارحی با هم در مقتدر بودن سپاه توافق دارند.چون سپاه توانسته با مدیریت جهادی و اعتقاد به مذهب اقتدار را به دنیا نشان دهد.

علیزاده اضافه کرد: سپاه پاسداران ایران اسلامی با فرماندهی سردار سلیمانی توانست ریشه داعش را خشک کند، امنیت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلام را مدیون خون شهدا هستیم، امروز پرچم خدمت همچنان پابرجاست اما علمداری عوض شده و فرمانده سابق ناحیه مقاومت گچساران علم را به دست فرمانده جدید ناحیه مقاومت این شهرستان داده است.

ناصر صالحی فرمانده جدید ناحیه مقاومت گچساران نیز گفت:  ظرفیت های بسیاری در گچساران داریم که جا دارد روی آن بیشتر کار شود،ما در سپاه به عنوان یک سرباز به مردم خدمت خواهیم کرد.

وی با اشاره به پتانسیل های خوب گچساران ادامه داد: ما افتخار میزبانی خواهر بلافصل امام رضا حضرت بی بی حکیمه را در گچساران داریم، گچساران معبر شهدا و میزبان انسانهای بزرگی همچون مرحوم آیت الله متقی کاشانی و سردار فضلی است، این شهرستان پتانسیل بالایی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای بیش از ۷ هزار رزمنده و ۳ هزار جانباز ،۳۶۶ شهید و جمعیتی بالغ بر ۱۸۰ هزار نفر است که در حدفاصل فارس و خوزستان قرار دارد گچساران دارای ظرفیت گردشگری و ورزشی است.

صالحی اظهار کرد: این شهرستان بام‌نفتی ایران و سرزمین آب و آتش نام گرفته است و باید به آن بیشتر توجه شود وظیفه ما به عنوان خدمتگزار مردم در سپاه سنگین تر بوده و باید اقدامات بیشتری را نیز انجام دهیم و با تعامل خوب و هم افزایی مسئولان‌ گام های بیشتری را در راستای توسعه برداریم.

اهدای جهیزیه به ۷۴ نوعروس توسط کمیته امداد شهرستان چرام
دنبال کنید

وی گفت: ما دو حرکت حفظ تقو یت ساختار سپاه و حرکت های درونی و تقویت بیرونی سپاه و کمک به دولت خدمتگذار را مد نظر خود داریم و آمادگی داریم تا فعال تر از گذشته ورود پیدا کنیم.

تبیین جایگاه والای سپاه توسط امام جمعه و وعده فرمانده جدید در معارفه فرمانده سپاه گچساران 5

تبیین جایگاه والای سپاه توسط امام جمعه و وعده فرمانده جدید در معارفه فرمانده سپاه گچساران 6

تبیین جایگاه والای سپاه توسط امام جمعه و وعده فرمانده جدید در معارفه فرمانده سپاه گچساران 7

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi