جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

از ابتدای سال جاری بیش از ۲ میلیاردتومان تسهیلات پرداخت شده است

ارسلان حسن‌پور ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی کارآفرینان پیرامون مشکلات اشتغال این شهرستان که با حضور مدیرکل دامپزشکی استان، معاون مدیرکل جهادکشاورزی استان، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در گچساران برگزارشد، اظهار کرد: با توجه به اینکه رویکرد اصلی صندوق مهرامام رضا(ع) ایجاد اشتغال پایدار است، لذا انتظار می‌رود طرح‌های ارائه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10193
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴

کرونا :

از ابتدای سال جاری بیش از ۲ میلیاردتومان تسهیلات پرداخت شده است

ارسلان حسن‌پور ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی کارآفرینان پیرامون مشکلات اشتغال این شهرستان که با حضور مدیرکل دامپزشکی استان، معاون مدیرکل جهادکشاورزی استان، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در گچساران برگزارشد، اظهار کرد: با توجه به اینکه رویکرد اصلی صندوق مهرامام رضا(ع) ایجاد اشتغال پایدار است، لذا انتظار می‌رود طرح‌های ارائه شده توسط ادارات اشتغالزایی باشند.

حسن‌پور در ادامه با اشاره به عملکرد صندوق مهرامام رضا (ع) در گچساران، بیان کرد: با توجه به اعتبار ۵ و نیم میلیارد تومانی این صندوق در گچساران، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ میلیاردتومان تسهیلات در این شهرستان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۶۴ پرونده آماده پرداخت هست، عنوان کرد: تسهیلات جذب شده برای پرونده‌های آماده پرداخت در این شهرستان ۳۳۰ میلیون تومان اعتبار است.

این مسئول با تاکید بر ارسال پرونده‌های تکمیل‌شده و بدون نواقصات، خاطرنشان کرد: صندوق مهر امام رضا(ع) با مشکل کمبود نیرو مواجه بوده و نیرویی جهت انجام نواقصات پرونده‌ها و طرح‌های ارسالی ندارد.

وی عنوان کرد: طی این مدت ۲۱۰ درخواست وام به این صندوق ارسال شده که ۸۰ مورد آن بررسی و پیگیری در راستای استعلامات آن‌ها انجام گرفته است.

مدیرعامل صندوق مهرامام رضا(ع) کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه پول قرض‌الحسنه در صندوق هست لذا این اعتبارات باید در راستای اشتغالزایی از جمله خوداشتغالی، کسب و کار، کارگاه‌های کوچک و تعاونی پرداخت شود.

وی در پایان با اشاره به مصوبات جلسه قبل این کارگروه مبنی بر فرستادن چند نیرو به صندوق این شهرستان جهت بررسی و انجام هرچه‌ سریع‌تر ۷۰ طرح اشتغالزایی این کارگروه، اذعان کرد: نیروهای که تاکنون از طرف ادارات جهت همکاری در این صندوق حضور یافته حوصله کافی جهت انجام کار به خرج نداده و در این راستا ما از فرماندار شهرستان خواهشمندیم چند نیروی فعال و در صورت امکان خودرویی در اختیار این صندوق برای مدت اجرای طرح‌ها قرار بدهند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi