پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

گچساران دارای توانمندی‌ها و قابلیت‌های فراوانی در زمینه ورزش است

سیدظهیرالدین پورالحسینی ظهر سه شنبه در جلسه شورای ورزشی آموزش و پرورش  با بیان این‌که گچساران دارای توانمندی‌ها و قابلیت‌های فراوانی در زمینه ورزش است اظهار داشت: امروزه یکی از ظرفیت هایی که در آموزش و پرورش در میان همه بخش نامه ها و شیوه نامه ها وجود داشت و به احتمال یقین هم جلسه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10180
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱

کرونا :

گچساران دارای توانمندی‌ها و قابلیت‌های فراوانی در زمینه ورزش است

سیدظهیرالدین پورالحسینی ظهر سه شنبه در جلسه شورای ورزشی آموزش و پرورش  با بیان این‌که گچساران دارای توانمندی‌ها و قابلیت‌های فراوانی در زمینه ورزش است اظهار داشت: امروزه یکی از ظرفیت هایی که در آموزش و پرورش در میان همه بخش نامه ها و شیوه نامه ها وجود داشت و به احتمال یقین هم جلسه ای تحت این عنوان برگزار نشده که تحت عنوان شورای آموزش و پرورش در راس آن فرماندار گچساران و سایر عزیزانی که به عنوان عضو در ساختار تشکیلاتی مربوط به این شورا پیش بینی شده بود در خدمت عزیزان هستیم.

وی با تأکید بر لزوم ظرفیت‌های بالای ورزشی در گچساران تصریح کرد:  امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت قانونی پیش بینی شده نهایت بهره برداری را در جهت اعتلای امر مهم ورزش و تربیت بدنی در حوزه آموزش و پرورش ببریم زیرا که اثرات آن را در همه جامعه شاهد و ناظر باشیم .

مدیر آموزش و پرورش گچساران با بیان این‌که در چشم انداز سند آموزش و پرورش به ورزش مستقیما اشاره نشده ، بیان کرد: در جایجای این سند موضوع سلامت روانی اشاره شده و بصورت یک هدف کلی مدنظر قرار گرفته که یکی از اهداف تعریف شده  آن موضوع تربیت بدنی و ورزش باشد.

پورالحسینی عنوان کرد: در برنامه چهارم کشور  بعضی از اهدافش که شامل گسترش عدالت اجتماعی و بهره مندی نقاط کشور از فضاهای ورزشی است که از ماده ۱۰۴ تا ۱۱۸ را در متونی که در دست همه عزیزان است قرار داده شده است .

پورالحسینی با اشاره به دعوت شدگان به جلسه شورای ورزش، اظهار کرد: شهردار گچساران و شورای اسلامی به این جلسه دعوت شده بود که در ساختار پیش بینی شده اند ، دوست داشتیم در این جلسه حضور داشتند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: اعتقاد ما این است که اصلی ترین اعضا  همان آموزش و پرورش است زیرا نیروی انسانی آینده ساز کشور در همه زمینه ها عملا در اختیار آموزش و پرورش است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi