شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

گام بلند جوانی جمعیت و فرزندآوری در بیمارستان بی‌بی‌حکیمه گچساران

به گزارش کرونا از گچساران پردیس بخشایی رئیس بیمارستان بی بی حکیمه گچساران نیز در جلسه کمیته صیانت از جوانی جمعیت این شهرستان اظهار کرد: تلاش شد قبل از هر چیزی در این بیمارستان بخش ان آی سی یو نوزادان را تقویت کنیم.  وی بیان کرد: این امر در بیمارستان بی‌بی‌حکیمه باعث شد تا نوزادان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101658
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

کرونا :

گام بلند جوانی جمعیت و فرزندآوری در بیمارستان بی‌بی‌حکیمه گچساران

به گزارش کرونا از گچساران پردیس بخشایی رئیس بیمارستان بی بی حکیمه گچساران نیز در جلسه کمیته صیانت از جوانی جمعیت این شهرستان اظهار کرد: تلاش شد قبل از هر چیزی در این بیمارستان بخش ان آی سی یو نوزادان را تقویت کنیم.

 وی بیان کرد: این امر در بیمارستان بی‌بی‌حکیمه باعث شد تا نوزادان نارس زیادی که وجود داشت نجات داده شوند.

 رئیس بیمارستان بی‌بی‌حکیمه گچساران تصریح کرد: از سال ۹۷ نیز بخش آی وی اف در این بیمارستان شروع به کار کرده و تاکنون درمان بسیاری بیماران مراجعه کننده نابارور از نقاط مختلف کشور و کشورهای همسایه اعم از عراق، گرجستان و تاجیکستان در این بیمارستان صورت گرفته است. 

بخشایی عنوان کرد: در این بیمارستان بیماری با سابقه ۱۵ سال نازایی که این مشکل باعث جدایی او شده بود پس از وصل شدن مجدد به همسر اول خود تحت درمان قرار گرفت و در حال حاضر نیز باردار است.

وی گفت: در گذشته زوج های نابارور متعددی به دلیل وجود هزینه‌های بسیار بالا و تردد دشوار در استان‌های دیگر از ادامه درمان منصرف می‌شدند.

 رئیس بیمارستان بی بی حکیمه گچساران خاطرنشان کرد: در حال حاضر با راه‌اندازی این بخش در بیمارستان بی‌بی‌حکیمه گچساران اغلب بیماران به ما مراجعه کرده پروسه درمان نازایی خود را طی می‌کنند.

 بخشایی بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال ۳۵ تا ۴۰ درصد آمار باروری و مراجعه کنندگان ما موفق بوده است.

 وی افزود:از سال ۹۷ تا کنون حضور سالانه ۱۶۰۰ الی ۲۵۰۰ بیمار مراجعه کننده در راستای درمان ناباروری به بیمارستان بی بی حکیمه ثبت شده است.

کهگیلویه و بویراحمد نقطه قطع وابستگی کشور به تخم چشم‌زده ماهی
دنبال کنید

 وی افزود: پوشش بیمه‌ای در مرکز آی وی اف گچساران وجود دارد و بیماران می‌توانند با هزینه بسیار کم مراجعه و درمان خود را انجام دهند.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi