شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتبارات مناسب برای نوسازی جاده کمیجان به کوار/ قسمتی از جاده فرمشگان اصلاح شده است

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتبارات مناسبی برای جاده کمیجان به کوار در نظر گرفته شده است، گفت: در بحث رفع نقاط حادثه خیز تعریض جاده‌ها که جاده کوار و اکبرآباد را در دست انتخاب پیمانکار داریم و قسمتی از جاده فرمشگان اصلاح شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101580
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

اختصاص اعتبارات مناسب برای نوسازی جاده کمیجان به کوار/ قسمتی از جاده فرمشگان اصلاح شده است

عبدالعلی رحیمی مظفری در گفت وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت در مورد آخرین اقدامات انجام پذیرفته در حوزه انتخابیه، گفت: پیگیری‌ها برای بحث تامین اعتبار مناسب جهت سد سلیمانی کوار و خط انتقال آب شرب خرامه صورت پذیرفت که از مطالبات اصلی مردم بود و در حدود ۱۰ الی ۱۵ سال این پروژه بر زمین مانده بود.

نماینده مردم سروستان،خرامه و کوار در مجلس تاکید کرد: خط فرعی انتقالی جهت روستاهای کوروال که طبق توافقاتی که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و سازندگی استان داشتیم، امیدورایم هر چه سریعتر وارد فاز اجرایی شدن برسد.

وی ادامه داد: در بحث رفع نقاط حادثه خیز تعریض جاده‌ها که جاده کوار و اکبرآباد را در دست انتخاب پیمانکار داریم و قسمتی از جاده فرمشگان اصلاح شده، در بحث ماده ۲۳ که صحبت‌های نهایی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم مقرر شد طی هفته‌های  آینده جلسه نهایی آن برگزار خواهد شود تا بتوانیم در این جلسه کمیسیون ماده ۲۳ آن را کسب کنیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس یازدهم تصریح کرد: اعتبارات مناسبی برای جاده کمیجان به کوار در نظر گرفته شده و جاده خرامه مرودشت از دغدغه‌های اصلی ما بوده است که تامین اعتبار شده اما در برخی قسمت‌ها معارض دارد و قسمتی از آن کار شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در حوزه‌های زیرساختی در پروژه‌های متعدد ورزشی توافقاتی در مورد تکمیل پروژه‌ها در حال انجام است. در مصوبات سفر رئیس جمهور نیز که اخیرا انجام شد،طرح‌های خوبی در حوزه راه از جمله پروژه راه آهن جهرم هفت کوار که با حضور وزیر آغاز شد. پروژه‌های متعددی در حوزه انتخابیه شروع شده که به صورت کارگاه عمرانی کار می‌کند،نوید را به مردم می‌دهیم که انشاالله با همت دولت و پیگیری‌های ما این پروژه‌ها متوقف نخواهد شد./

پایان پیام

همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان موجب جهش اقتصادی و توسعه صنعتی کشور در حوزه انرژی خواهد شد
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi