دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجهبز کانون‌های مساجد گچساران به تجهیزات ورزشی و کتابخانه‌ای

اورنگ نارکی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: ایجاد فضای جذاب برای حضور جوانان و نوجوانان به مساجد و عضویت در کانون های فرهنگی و هنری مهم و تاثیرگذار است. وی بیان کرد: در کنار بررسی عوامل و ابزارهای جذاب برای نسل جوان و نوجوان، کتابخانه ، ورزش و وسایل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101550
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

کرونا :

تجهبز کانون‌های مساجد گچساران به تجهیزات ورزشی و کتابخانه‌ای

اورنگ نارکی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: ایجاد فضای جذاب برای حضور جوانان و نوجوانان به مساجد و عضویت در کانون های فرهنگی و هنری مهم و تاثیرگذار است.

وی بیان کرد: در کنار بررسی عوامل و ابزارهای جذاب برای نسل جوان و نوجوان، کتابخانه ، ورزش و وسایل ورزشی از جمله ابزار و بستر برای جذب به کانون های مساجد است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به حمایت از فعالیت‌های ورزشی مسجد محور تصریح کرد: در همین راستا کانون‌های مساجد با ورود به عرصه ورزش‌های عمومی به تربیت بچه‌های مسجدی در این حوزه اقدام می‌کنند.

نارکی عنوان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را پایگاه‌های پرورش جوانان متدین برای حرکت و نیل جامعه به سوی معنویت محسوب می شود.

 وی گفت: تقویت کانون‌های فرهنگی هنری تقویت جوانان و باورهای دینی است که تحرک و پویایی جامعه اسلامی را با محوریت مساجد به سرانجام می‌رساند.

رئبس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: تقویت کانون‌ها باعث تقویت الگو‌های اسلامی در جامعه خواهد شد.

 نارکی بیان کرد: ۵۶ کانون فرهنگی هنری مساجد در گچساران، به امکانات و تجهیزات ورزشی و کتابخانه ای مجهز شدند.

وی افزود: در این اقدام ۱۵ عدد میز فوتبال دستی، ۱۰ قفسه کتابخانه ای از محل اعتبارات تعمیر و تجهیز کانون های فرهنگی مساجد خریداری و در اختیار کانون فرهنگی هنری مساجد گچساران قرار گرفته است.

رئبس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران اظهار کرد: در طول سال نیز مابقی تجهیزات ورزشی، فرهنگی خریداری و در اختیار کانون ها قرار می گیرد.

اختتامیه جشنواره تجسمی یاسوج | سلام دوباره هنرمندان به سالن ارشاد!/هنرمند برجسته: لطفا با همین دست فرمان جلو بروید!
دنبال کنید

نارکی اضافه کرد: در گچساران ۵۶ کانون فعال فرهنگی شهری و روستایی وجود دارد که در طول سال به مناسبت های مختلف برنامه های متعددی را برگزار می کنند.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi