یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در کردستان تشریح شد

به گزارش کرونا از سنندج، هاشم ناظمی‌جلال پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، اظهار کرد: آموزش و پرورش در کردستان به عنوان بزرگترین نهاد تعلیم و تربیت نیاز به ارتباط بیش از پیش با اصحاب رسانه دارد و با توجه به گستره مخاطبین و کاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101514
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

کرونا :

ویژه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در کردستان تشریح شد

به گزارش کرونا از سنندج، هاشم ناظمی‌جلال پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، اظهار کرد: آموزش و پرورش در کردستان به عنوان بزرگترین نهاد تعلیم و تربیت نیاز به ارتباط بیش از پیش با اصحاب رسانه دارد و با توجه به گستره مخاطبین و کاری آن نیاز به ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه دارد.

وی با اشاره به خدمات و برنامه‌های آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف گفت: پروژه مهر، ثبت‌نام دانش‌آموزان، کتب درسی و غیره هر کدام به نوبه خود گستره کاری آموزش و پرورش را تشکیل می‌دهد.

به گفته ناظمی‌جلال، آموزش و پرورش کردستان امسال میزبان المپیاد ورزشی دانش‌آموزان درخشان، مسابقات کشوری ژیمناستیک دوره ابتدای، جشنواره کشوری دختر و مادر، پسر و پدر و…بود.

وی با بیان اینکه کردستان پایلوت طرح یار مهربان بود، گفت: امسال دو مرحله استخدامی هم با موفقیت برگزار شد.

ناظمی‌جلال به نقش بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگی در اجرای برنامه‌های آموزش و پرورش گریزی زد و گفت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده که مصادف با رویدادهای بزرگی در تاریخ ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: شهادت ۵۶ دانش آموز در دانشگاه تهران، تسخیر لانه جاسوسی و تبعید امام سه رویداد مهم در تاریخ انقلاب است که موجب شده ۱۳ آبان به عنوان روز استکبارستیزی نامگذاری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: در این ایام مبارک وظیفه داریم یاد و خاطره ۴۸۶ شهید دانش‌آموزی و ۵۳ شهید فرهنگی استان که نقش مهمی در پیروزی و استمرار انقلاب داشته‌اند را زنده نگه داریم.

پکن: نبود عدالت برای فلسطینی‌ها دلیل تکرار درگیری‌ها است
دنبال کنید

وی با بیان اینکه مصادف شدن ایام و هفته دانش آموزی با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به کردستان وجه تمایز این هفته در سالجاری است، گفت: امسال باید پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنیم که قطعا نقش بسیج دانش آموزی در تحقق این مهم بسیار پررنگ خواهد بود.

به گفته ناظمی‌جلال، با توجه به وقایعی که در جهان به ویژه در فلسطین در حال وقوع است باید راهپیمایی اسکتبارستیزی ۱۳ آبان و دیگر برنامه‌های این ایام بسیار ویژه‌تر از سنوات گذشته برگزار شود.

وی  گفت: برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی و کوهپیمایی مخصوص دانش‌آموزان، برپایی ایستگاه استکبارستیزی، زنگ استکبارستیزی و تقدیر از برگزیدگان و برترین‌ها، شرکت در نماز جمعه، شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان از برنامه‌های شاخص در هفته بسیج دانش آموزی در سطح استان خواهد بود.

ناظمی‌جلال افزود: بازدید از واحدهای تولید، دیدار با خانواده شهدا، اهدای کمک مومنانه با اولویت لوازه تحریر، اجرای پویش‌ها و مسابقات کشوری، دیدار با فرمانده سپاه بیت‌المقدس، استاندار، نماینده ولی فقیه، مدیرکل آموزش و پرورش و غیره برنامه‌ریزی شده است.

به گفته وی، همزمان با این هفته بسیج دانش‌آموزی، انتشار فراخوان جشنواره مبتکرین و مخترعین، برگزاری مسابقات ورزشی و اعزام کارشناسان به مدارس و ویزیت رایگان دانش‌آموزان، اعزام به راهیان نور و برنامه‌های شاخص مختلفی برگزار خواهد شد.

ناظمی‌جلال افزود: امسال به همت بسیج دانش آموزی ۵ هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور و ۸۰۰ دانش آموز به اردوهای راهیان پیشرفت اعزام شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امسال همچنین ۴ میلیارد تومان کمک مومنانه و ۵ هزار بسته لوازم‌تحریر در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

اساس دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور، رونق اقتصادی، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال است
دنبال کنید

ناظمی‌جلال عنوان کرد: آموزش و پرورش عرصه سختی است و نیاز به همراهی اصحاب رسانه به ویژه در جهاد تبیین دارد، هرچه وظایف آموزش و پرورش به صورت کامل برای مردم تبیین و تشریح شود خیر و برکات آن به این سازمان و مخاطبین آن باز می‌گردد.

انتهای پیام۲۳۳۰/۷۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi