شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید سرزده دادستان از مرکز درمانی پاتاوه

به گزارش کرونا از سی سخت، دادستان دنا در بازدید سرزده به سراغ درمانگاه  شبانه روزی شهر پاتاوه رفت و با بیماران و همراهان آن‌ها گفت‌وگو و وضعیت کلی درمانگاه را بررسی کردند. در این بازدید یکی از کارکنان درمانگاه گفت:متاسفانه با همه تلاش شبانه روزی و خدمتی که انجام می دهیم متاسفانه برخورد خوبی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101511
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷

کرونا :

بازدید سرزده دادستان از مرکز درمانی پاتاوه

به گزارش کرونا از سی سخت، دادستان دنا در بازدید سرزده به سراغ درمانگاه  شبانه روزی شهر پاتاوه رفت و با بیماران و همراهان آن‌ها گفت‌وگو و وضعیت کلی درمانگاه را بررسی کردند.

در این بازدید یکی از کارکنان درمانگاه گفت:متاسفانه با همه تلاش شبانه روزی و خدمتی که انجام می دهیم متاسفانه برخورد خوبی با ما نمی شود.

یکی دیگر از کارکنان اظهار داشت: فصل سرما فرار رسیده است والارغم تذکرات قبلی ما همچنان مشکل گرمایشی داریم واین مشکل تا کنون مرتفع نشده است.

دادستان دنا در این بازدید گفت:در بازدیدی میدانی که از وضعیت درمانگاه شبانه روزی شهر پاتاوه داشتیم  همه چیز گویای این بود که بانظم و مدیریت خوبی درمانگاه اداره می شود،نکات بهداشتی رعایت شده است فقط در برخی موارد نیاز به نظافت ودقت بهتر است.

دادستان دنا اظهار داشت:کارکنان گلایه هایی داشتند که مراتب با رئیس شبکه بهداشت ودرمان دنا درمیان گذاشته شد وطبق قولی که دادند ظرف ۴۸ ساعت آینده به مشکلات موجود رسیدگی و نسبت به حل وفصل آنها اقدام خواهند کرد.

بازدید سرزده دادستان از مرکز درمانی پاتاوه 6

بازدید سرزده دادستان از مرکز درمانی پاتاوه 7

بازدید سرزده دادستان از مرکز درمانی پاتاوه 8

بازدید سرزده دادستان از مرکز درمانی پاتاوه 9

 

 

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi