سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آمادگی شرکت پتروشیمی دهدشت از ظرفیت سرمایه‌گذاران بومی

به گزارش کرونا از کهگیلویه، نشست مشترک مدیران پتروشیمی دهدشت با اعضای اتاق بازرگانی استان در محل سایت این شرکت برگزار شد. محمد شکری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت در این نشست اظهار کرد: پتروشیمی دهدشت آماده هرگونه همکاری با اتاق بازرگانی استان را دارد و این جای بسی خوشحالی دارد که این امر نیز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101508
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵

کرونا :

آمادگی شرکت پتروشیمی دهدشت از ظرفیت سرمایه‌گذاران بومی

به گزارش کرونا از کهگیلویه، نشست مشترک مدیران پتروشیمی دهدشت با اعضای اتاق بازرگانی استان در محل سایت این شرکت برگزار شد.

محمد شکری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت در این نشست اظهار کرد: پتروشیمی دهدشت آماده هرگونه همکاری با اتاق بازرگانی استان را دارد و این جای بسی خوشحالی دارد که این امر نیز دغدغه اعضای اتاق بازرگانی استان است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت با اشاره وضعیت این پروژه دهدشت گفت: درحال حاضر بیش از ۸۰۰ نفر در این پروژه مشغول به کار هستند و هدف ما پیشبرد هر چه بیشتر این پروژه است.

شکری افزود: از دلایل اصلی تأخیر افتادن پروژه می‌توان به تحریم‌های بین‌المللی و هم‌چنین بخشنامه‌های دست پا گیر وزارت صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی گفت: این شرکت آمادگی دارد از تمام ظرفیت سرمایه گذاران بومی استفاده کند.

عبدالله قبادی رئیس اتاق بازرگانی استان در نشست با اشاره به ظرفیت های اتاق بازرگانی گفت: این اتاق توانایی بسیار زیادی دارد و در صنعت پتروشیمی نیز می تواند یاری‌گر این پروژه باشد.

مشاور سرمایه‌گذاری استاندار با اشاره به پیشرفت پروژه در چند ماه اخیر گفت: در ماه‌های گذشته روند بسیار مناسب بوده و امیدوارم با سرعت بیشتر پیش برود.

قبادی گفت: امیدوارم این نشست باعث روابط بیشتر ما بین سرمایه‌گذاران بومی و شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت شود.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi