جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

همایش ملی نانو فروردین ۹۴ به مدت سه روز در گچساران برگزار میشود

 سیدظهیرالدین پورالحسینی عصر امروز در نشست همایش ملی نانو گفت : از همه ی کمیته ها دعوت شده است از امروز کار خود را شروع کنند. این مسئول ادامه داد:بطور رسمی از ۲۶ تا ۲۸ فروردین ۹۴ این همایش در گچساران عملیاتی می شود. مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: برای این همایش ۸

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10147
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۳

کرونا :

همایش ملی نانو فروردین ۹۴ به مدت سه روز در گچساران برگزار میشود

 سیدظهیرالدین پورالحسینی عصر امروز در نشست همایش ملی نانو گفت : از همه ی کمیته ها دعوت شده است از امروز کار خود را شروع کنند.

این مسئول ادامه داد:بطور رسمی از ۲۶ تا ۲۸ فروردین ۹۴ این همایش در گچساران عملیاتی می شود.

مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: برای این همایش ۸ کمیته مشخص شده تا به اهداف جامه عمل بپوشانند.

DSC06653
پورالحسینی با اشاره  به برگزاری همایش ملی نانو برای نخستین بار در کشور در گچساران یادآور شد: در حال حاضر افزون بر سه هزار و ۶۰۰ سایت علمی و پژوهشی در سراسر کشور در خصوص برگزاری این همایش اطلاع رسانی کرده اند و این همایش نخستین همایش فناوری نانو در در زمینههای علوم مختلف در سطح کشور است.

وی، متولی این همایش را آموزش و پرورش گچساران عنوان کرد و افزود: این همایش در ۲۶ فروردین ۹۴ به مدت سه روز در گچساران با حضور اساتید و صاحبان مقالات دریافت شده برگزار میشود.

DSC06651

مدیر آموزش و پرورش گچساران، تشکیل جلسه های ویژه برای هماهنگی اجرای همایش ملی فناوریهای نانو در گچساران را لازم و ضروری دانست و از عبدالرحیم رحیمی فرماندار این شهرستان خواست تا در این خصوص هماهنگی های لازم صورت گیرد.

این مسئول عنوان کرد: در صفحه نخست معتبرترین سایت مقالات علمی و پژوهشی کشور در خصوص برگزاری این همایش اطلاع رسانی شده است.

وی از درخواست داوری از سراسر کشور همچنین پذیرش مقالات علمی در خصوص نانو سخن گفت و افزود: در حال حاضر درخواست های ارائه شده در حال ساماندهی و بسته بندی بوده تا طی یکماه آینده بحث داوری این همایش آغاز شود.

DSC06650

پورالحسینی در پایان برگزاری همایش ملی در این شهرستان را افتخاری بزرگ در سطح کشور دانست و اظهار کرد: برگزاری همایش ملی فناوریهای نانو بستری مناسب میان دانشگاه، صنعت، و آموزش و پرورش ایجاد میکند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi