شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهمئی آماده برگزاری مراسم باشکوه سالگرد «فرزندان خوب» خود

به گزارش کرونا از بهمئی نشست هماهنگی و برنامه ریزی جهت همکاری های لازم با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با هیئات مذهبی و با حضور فرمانده ثارالله مرکزی ، رئیس بنیاد شهید و هیئات مذهبی برگزار شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی گفت: چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۱ با حمله داعشیان کوردل به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101409
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۲۸

کرونا :

بهمئی آماده برگزاری مراسم باشکوه سالگرد «فرزندان خوب» خود

به گزارش کرونا از بهمئی نشست هماهنگی و برنامه ریزی جهت همکاری های لازم با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با هیئات مذهبی و با حضور فرمانده ثارالله مرکزی ، رئیس بنیاد شهید و هیئات مذهبی برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی گفت: چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۱ با حمله داعشیان کوردل به حرم مطهر شاهچراغ(ع)، ۱۳ نفر به شهادت و بیش از ۲۰ نفر مجروح شدند.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد با بیان اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب، این حادثه تلخ، اما با شکوه بود، افزود: این واقعه در تاریخ به یادماندنی است، همان گونه که در دیدار با مردم قم، رهبری مطرح کردند که این واقعه همانند عاشورا باید زنده نگه داشته شود.

وی  ادامه داد: این حادثه به جهت شهدایی که در راه زیارت خانواده اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند، باشکوه بود و تاریخ این موضوع را خود ماندگار خواهد کرد.

وی با اشاره از برگزاری سالگرد شهیدان خوب خبر داد و گفت: شهیدان خوب از شهدای ملی و افتخار بزرگی برای شهرستان بهمئی هستند.

غلامی نژاد از برگزاری برنامه های لازم جهت هر چه با شکوه مراسم شهیدان خوب خبر داد و گفت: سپاه و بنیاد شهید و دیگر ادارات در آمادگی کامل جهت برگزاری هر چه با شکوه مراسم شهیدان خوب هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی ادامه داد:  همه ما وظیفه داریم اطلاع رسانی به صورت ویژه انجام بدهیم و از عموم مردم دعوت بنماییم.

غلامی نژاد با بیان اینکه یادو خاطره شهدا و محکوم نمودن این حادثه تروریستی تصریح کرد: برگزاری مراسمات شهدا در هر قالبی نقش موثری در بیداری، روشنگری، بصیرت افزایی و دشمن شناسی جامعه دارد و زمینه آشنایی جامعه و خصوصا جوانان و نسل جوان رابا افکار و اهداف شهدا میسر می سازد.

وقت اضافه طلایی پیش از باران
دنبال کنید

وی در پایان از عموم مردم شهید پرور شهرستان بهمئی خصوصا خانوادههای معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان جهت شرکت باشکوه در مراسم سالگرد  شهدای گرانقدر حرم مطهر شاهچراغ(ع) دعوت کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی هم در نشست از آمادگی کامل جهت برگزاری هر چه با شکوه مراسم سالگرد شهیدان خوب خبر داد.

سید نصرت الله سالاری خرم با بیان اینکه فضای شهر باید به حال و هوای شهر شهدایی تبدیل شود و همه ما ها وظیفه داریم که در این خصوص سنگ تمام بگذاریم.

وی در پایان گفت: مردم شهید پرور شهرستان بهمئی باری دیگر حماسه ای بزرگ برای شهیدان خوب خلق خواهند کرد.

محمد بهمئی نژاد به نمایندگی از هیئات مذهبی شهرستان بهمئی از آمادگی لازم تمام هیئات جهت خدمات دهی و پذیرایی از مردم در سالگرد شهیدان خوب خبر داد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi