یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهترین مشاور کسب و کار  در ایران

بهترین مشاور کسب و کار  در ایران   بهترین مشاور کسب و کار ایران نمی تواند یک فرد خود خوانده باشد. بهترین مشاور کسب و کار ایران نمی تواند فردی باشد که خود شرکت مشاور نداشته باشد. بهترین مشاور کسب و کار ایران نمی تواند فردی باشد که محدود به کشور ایران باشد ایشان باید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101392
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

کرونا :

بهترین مشاور کسب و کار  در ایران

بهترین مشاور کسب و کار  در ایران

 

بهترین مشاور کسب و کار ایران نمی تواند یک فرد خود خوانده باشد. بهترین مشاور کسب و کار ایران نمی تواند فردی باشد که خود شرکت مشاور نداشته باشد. بهترین مشاور کسب و کار ایران نمی تواند فردی باشد که محدود به کشور ایران باشد ایشان باید فردی باشد با تسلط کامل به یک زبان بین المللی دیگر در حد زبان مادری و شناخته شده در سطح بین المللی. بهترین مشاور کسب و کار ایران نمی تواند کسب و کار نداشته باشد. و در انتها ،بهترین مشاور کسب و کار ایران نمی تواند تحصیلات مرتبط کارشناسی ارشد یا بالاتر نداشته باشد و حداقل برای ۱۰ شرکت بین المللی و داخلی کارمندی نکرده باشد. شرکت سهامی خاص آکام آتا با مدیرعاملی یاشا سازمند همه شرایط فوق را دارد. ولیکن پاسخ به این سوال به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله معیارهای مورد استفاده برای ارزیابی بهترین بودن، حوزه تخصصی مشاور، و نیازهای کسب و کاری که به دنبال مشاوره است.

 

 

 

بهترین مشاور کسب و کار  در ایران 3

 

 

بهترین مشاور کسب و کار ایران چه ویژگی هایی دارد؟

۱خودش کسب و کار مرتبط دارد، یاشا سازمند مدیر عامل شرکت رسمی مرکز مشاوره کارآفرینی و مشاوره کسب و کار و مدیریت با مجوز رسمی مشاوره تجاری است.
۲تحصیلات دانشگاهی مرتبط دارد. حداقل کارشناسی ارشد دانشگاهی  مدیریت کسب و کار MBA  که گواهینامه کوتاه مدت نباشد ، مدرک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم به عنوان فوق لیسانس باشد، یاشا سازمند فوق لیسانس MBA دانشگاهی  و DBA دانشگاه تهران را دارد.
۳به زبان یا زبان های خارجه مسلط است. یاشا سازمند، تسلط کامل در حد یک انگلیسی زبان و مدرس ارشد آموزشگاه ها به زبان انگلیسی با لهجه امریکن و بریتیش (سابقه ۶ سال تحصیل به زبان انگلیسی و کار رسمی با ویزای کار در خارج کشور و ۱۰ سال تدریس زبان انگلیسی آیلتس و زبان انگلیسی تجارت) دارد. تسلط ایشان به زبان انگلیسی در حدی است که شاگردان ایشان نمره آیلتس اکادمیک ۷ و ۸ میگیرند.
۴- بهترین مشاور کسب و کار ایران در سطح بین المللی مطرح است. بهترین مشاور کسب و کار ایران باید سابقه کار تخصصی با مطرح ترین شرکت های دنیا را داشته باشد. ایشان سابقه همکاری با مخابرات سنگاپور SingTel و شرکت NetApp جز فورچون جهانی ۵۰۰ (به انگلیسی: Fortune Global 500 ) در کنار اپل و آمازون و قول های تکنولوژی دنیا را دارا می باشد.
۵ مقالات بین المللی علمی در حوزه مدیریت کسب و کار داشته باشد و خلق یا تولید دانش در این حوزه کرده است. یاشا سازمند ۹ مقاله بین المللی در ژورنال های علمی مدیریت کسب و کار دارد و با اچ ایندکس محقق H-index 6  و i 10-index 6  (شهریور ۱۴۰۲). این حجم از مقالات بین المللی و اچ ایندکس بالای یاشا سازمند که در حد اساتید و هیت علمی دانشگاه ها می باشد قابل تامل، تعجب و تحسین است.
۶به جدید ترین تکنولوژی ها و علم روز فناوری اطلاعات و ارتباطات مسلط است. یاشا سازمند مدیر عامل شرکت خصوصی با مجوز فناوری اطلاعات و ارتباطات است، ایشان با ۴۰ سال سن، جوان آینده دار کشور بوده و همچنان در رشد و توسعه فردی بسیار زیاد و حال یادگیری است.
۷سابقه کار اجرایی داشته باشد. مجموع بیش از ۲۰ سال فعالیت علمی، تحقیقاتی، تجربی و اجرایی و سابقه کارمندی کارشناسی، سرپرستی و مدیریتی برای شرکت های مطرح بین المللی و داخلی، و چهار سال مدیر عاملی و عضو هیات مدیره یک شرکت سهامی خاص در رزومه این مدیر ۴۰  ساله ایرانی وجود دارد که مجددا اون را از سایر مشاوران کسب و کار و تجارت متمایز و برجسته می سازد.
۸لزوما سخنران یا مدرس یا اینفلوئنسر نیست. اینفلوئنسر اینستاگرامی بدون داشتن شرایط بالا حتی با میلیون ها فالوور نمی تواند جز بهترین مشاوران کسب و کار و تجارت ایران و یا دنیا باشد. تحصیلات دانشگاهی مرتبط، تجارب و سوابق مدیریتی و همچنین داشتن شرکت رسمی مشاوره تجارت و کسب و کار از شرایط اولیه بهترین بودن است.

تیم رول بال اسکیت بانوان کهگیلویه و بویراحمد قهرمان کشور شد
دنبال کنید

مشاوره کسب و کار رایگان چطور است؟

مشاوره کسب و کار رایگان فقط یک تبلیغ است. فرد متخصصی به عنوان مشاور تجارت که سالها تحصیل کرده ، کار اجرایی و مدیریتی کرده خود شرکت مشاوره کسب و کار و مشاوره تجاری دارد هیچگاه خدمات مشاوره کسب و کار را رایگان ارائه نمی دهد. البته در مواردی خیرخواهانه و یا برای برخی افراد فامیل و دوست و در شرایط خاص و یا ینا به شرایطی و مسئولیت اجتماعی خود ممکن است خدمات مشاوره ای رایگان در اختیار شرکت یا فردی ارائه دهد ولیکن مسلما نمی تواند خدمات مشاوره رایگان برای همه ارائه دهد.

انتخاب بهترین مشاور کسب و کار برای شما

شرکت آکام آتا به مدیریت یاشا سازمند از بهترین شرکت های مشاور کسب و کار و تجارت ایران است و یاشا سازمند از بهترین مشاوران کسب و کار ایران است. ولیکن، انتخاب بهترین مشاور کسب و کار برای هر کسب و کاری منحصر به فرد است و باید با توجه به نیازهای خاص آن کسب و کار انجام شود. بنابراین، توصیه می‌شود که قبل از انتخاب مشاور، با چند مشاور مختلف مصاحبه کنید و از آنها بخواهید تا در مورد تجربه و مهارت‌های خود، و نحوه کمک به کسب و کار شما صحبت کنند.

 

 

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi