چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلاش می کنیم تا کنفرانس ملی نانو به بهترین نحو اجرا شود

عبدالرحیم رحیمی عصر امروز در جلسه کنفرانس ملی فناوری نانو در علوم مختلف که با حضور رئیس آموزش و پرورش در نمازخانه آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: من به عنوان فرماندار گچساران از هر اتفاقی که باعث پیشرفت شهرستان گچساران شود استقبال می کنم. وی افزود: از اوایل سال جاری چندین طرح در زمینه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10137
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸

کرونا :

تلاش می کنیم تا کنفرانس ملی نانو به بهترین نحو اجرا شود

عبدالرحیم رحیمی عصر امروز در جلسه کنفرانس ملی فناوری نانو در علوم مختلف که با حضور رئیس آموزش و پرورش در نمازخانه آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: من به عنوان فرماندار گچساران از هر اتفاقی که باعث پیشرفت شهرستان گچساران شود استقبال می کنم.

DSC06649

وی افزود: از اوایل سال جاری چندین طرح در زمینه های مختلف در  راستا پیشرفت برگزار شده است و همگی بسیار سخت بودند که ما از اجرای آنها سربلند بیرون آمده ایم.

فرماندار گچساران با اشاره به کمیته های این کنفرانس، بیان کرد: این کمیته ها منتظر عملکردهای ما نمانند و کار خود را به بهترین وجه انجام دهند.

DSC06654

رحیمی با تاکید بر لزوم اجرای دقیق کنفرانس ملی نانو، ادامه داد: هر آنچه آبرو داریم در طبقه اخلاص می گذاریم و تلاش می کنیم تا کنفرانس ملی نانو به بهترین نحو اجرا شود.

وی با اشاره مراحل اجرایی کنفرانس ، عنوان کرد: در این زمان همه کارها که باید انجام شود علمی است ولی در هفته های آخر کارها عملیاتی می شود که همه ی ادارات را بسیج می کنیم تا به بهترین نحو اجرا شود .

وی در پایان با اشاره به ا مسئولین برگزاری کنفرانس ملی نانو خواست تا از هم اکنون کار دعوت و سازماندهی مهمانان را تنظیم و اجرایی کنند.

  DSC06655

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi