جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فارس من| صندلی خالی فرماندار کهگیلویه چه معنایی دارد؟

به گزارش کرونا از کهگیلویه؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی تا چند ماه دیگر برگزار می‌شود که در این استان همواره حساسیت‌های خاصی روی انتخابات وجود داشته است. هر چند دیگر به مانند گذشته وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد در هنگامه انتخابات‌ها وضعیتی قرمز نیست و شاهد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101354
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

کرونا :

فارس من| صندلی خالی فرماندار کهگیلویه چه معنایی دارد؟

به گزارش کرونا از کهگیلویه؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی تا چند ماه دیگر برگزار می‌شود که در این استان همواره حساسیت‌های خاصی روی انتخابات وجود داشته است.

هر چند دیگر به مانند گذشته وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد در هنگامه انتخابات‌ها وضعیتی قرمز نیست و شاهد برخی تنش‌ها و درگیری‌ها و مشکلات سابق نیستیم اما با این حال انتخابات موضوعی مهم است که باید هرچه سریعتر برای مدیریت آن تعیین تکلیف شود.

مدیریت انتخابات در هر شهرستانی بر عهده فرماندار است و در کهگیلویه بزرگ نبود فرماندار حتی برای یک روز آن نیز موضوعی قابل توجیه نیست.

اکنون مدتی از کناره‌گیری فرماندار سابق کهگیلویه می‌گذرد و همگان منتظر معرفی رسمی فرماندار جدید هستند تا اینکه فرماندار هرچه سریع‌تر با وضعیت موجود آشنا شده و بتواند بر اوضاع و احوال شهرستان کهگیلویه تسلط داشته باشد.

در سامانه فارس من برخی مخاطبان از این وضعیت گلایه کردند و با این عنوان «فرماندار شهرستان کهگیلویه در اسرع وقت معرفی شود».

آن‌ها گفته‌اند که چرا و به چه دلیل فرماندار بعد از گذشت مدت زیادی از کناره‌گیری فرماندار قبلی هنوز به صورت رسمی به کار گمارده نشده است.

هر چند طبق شنیده‌ها فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه از مدتی پیش تعیین شده اما معلوم نیست که چرا و به چه دلیل هنوز به صورت رسمی فرماندار را معرفی نکرده‌اند.

حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک هم چندی قبل در جمع نمازگزاران اظهار داشت: انتخابات‌ حساس مجلس شورای اسلامی نزدیک است و در شهرستان نیاز به یک فرماندار انقلابی، جهادی و پای کار داریم.

کاظم‌تبار: هدف بین‌المللی شدن جشنواره سردار آسمانی است/ محمدی: ذات هنرمند تئاتر با مقاومت همراه است+ فیلم
دنبال کنید

حجت‌الاسلام راوند خاطرنشان کرد: امیدواریم بدون دخالت سیاسیون و نمایندگان مجلس شهرستان به این گستردگی را مدیریت کنند انتخابات باشکوهی برگزار کنند.

امام جمعه دیشموک بیان کرد: نبود فرماندار و تاخیر در انتخاب وی زیبنده نیست و انتظار هست بدون توجه به مسئولین خارج از دولت خود انتخاب کنند و باعث بدبینی مردم به این مسئله نشود.

وی تصریح کرد: متأسفانه در استان اکثر مسئولان را نمایندگان مجلس و سیاسیون خارج از دولت انتخاب کردند و نباید اینطور باشد.

حجت الاسلام راوند در پایان گفت: مردم را نسبت به نظام و رئیس جمهور محترم این عالم دینی بدبین نکنید وظیفه را درست انجام داده؛ هر چه سریعتر فرماندار انتخاب شود.

به گزارش فارس؛ شاید مسئولان متولی استانی با خواندن این متن بگویند کاری روی زمین نمانده و اکنون کارها در کهگیلویه روی روال خود در حال انجام است اما با توجه به نزدیک بودن انتخابات آیا نباید فرماندار جدید در جلسات حضور داشته باشد و مدیریت خود را تا دیر نشده از هم اکنون برای برگزاری آزمونی سخت در اسفندماه تمرین و ممارست کند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi