جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

2 خبر خوش با سفر رئیس سازمان سینمایی به کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد:    به گزارش کرونا از یاسوج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس سازمان سینمایی و معاونین این سازمان برای افتتاح دو سینما در شهرستان‌های دنا و بهمئی روز چهارشنبه سوم آبان ماه به این استان سفر می‌کنند.  درخشان با بیان اینکه سینما سیمرغ سی سخت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101345
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۰

کرونا :

2 خبر خوش با سفر رئیس سازمان سینمایی به کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد: 
  به گزارش کرونا از یاسوج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس سازمان سینمایی و معاونین این سازمان برای افتتاح دو سینما در شهرستان‌های دنا و بهمئی روز چهارشنبه سوم آبان ماه به این استان سفر می‌کنند. 

درخشان با بیان اینکه سینما سیمرغ سی سخت در شهرستان دنا و سینما امید در شهرستان بهمئی رسماً افتتاح خواهند شد افزود: همزمان با سالگرد شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ شیراز (شهیدان خوب) سینما شهرستان بهمئی در شب اولین سالگرد هنرمند شهید امید خوب به نام سینما امید نامگذاری و افتتاح می‌شود. 

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به نقش و جایگاه سینما در زندگی اجتماعی مردم افزود: بدون تردید وجود سینما به عنوان یک نیاز اساسی و فرهنگی برای همه اقشار مردم به ویژه جوانان می‌تواند گام موثری برای ارتقا سطح فرهنگی مردم باشد.

درخشان در پایان افزود: به زودی خبرهای خوبی درباره احداث سینما در مرکز استان به اطلاع مردم فهیم و فرهنگ دوست یاسوج خواهیم رساند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi