شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی به طرح‌های راهسازی دشتی و تنگستان

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی به طرح‌های راهسازی دشتی و تنگستان اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101318
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

کرونا :

تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی به طرح‌های راهسازی دشتی و تنگستان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، غلامحسین کرمی در بررسی طرح‌های راهسازی رفع مشکلات محورهای مواصلاتی دشتی و تنگستان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در نشست با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در راستای ایمن‌سازی راه‌های جاده‌ای دشتی و تنگستان مذاکره و طرح‌های مهمی با تخصیص اعتبارات لازم تدوین و عملیاتی شد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود مشکلات عدیده در محورهای مواصلاتی دشتی و تنگستان گفت: تکمیل طرح‌های راهسازی در جاده‌های این شهرستان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

دبیر اول کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه راه به عنوان یکی از مهمترین محورهای توسعه محسوب می‌شود تأکید کرد: باید در زمینه تقویت راه‌ها اقدامات اساسی انجام شود.

وی با تأکید بر لزوم بهبود وضعیت راه‌های شهرستان‌های دشتی و تنگستان تصریح کرد: با توجه به حادثه‌خیزی برخی از محورهای جاده‌ای این ۲ شهرستان نیاز است که برای افزایش ایمنی آنها اقدامات اساسی صورت گیرد.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با تلاش‌های انجام شده و همراهی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر و فرمانداران دشتی و تنگستان ، ۷۰ پروژه راهسازی در این ۲ شهرستان عملیات آنها شروع ، تکمیل و یا در حال انجام است.

کرمی با اشاره به اجرا راه مواصلاتی باغان به سرچشمه در شهرستان دشتی گفت: محور جاده‌ای گزدراز به شیخیان و سه راه زیارت، جاده کاکی به شیخیان، بلوار و روشنایی بادوله به کاکی، دوربرگردان روستای گنخک، تعریض جاده چاووشی به چهله و پروژه راه مواصلاتی خورموج به لاور در شهرستان دشتی اجرایی شده است.

ورود نائب رئیس مجلس و وزیر ورزش به استان اردبیل
دنبال کنید

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از اجرا طرح راهسازی ۲ گلزار شهدای لاور شرقی و کردوان خبر داد و بیان کرد: راه مواصلاتی و دسترسی به روستای زیارت ، چاهکاه به شنبه، ایمن‌سازی و روشنایی از خورموج به سه راه زائر عباسی در شهرستان دشتی برخی اجرا و تعدادی هم در مرحله برگزاری مناقصه است.

دبیر اول کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به راه‌های مواصلاتی در تنگستان پرداخت و خاطرنشان کرد: در این راستا پروژه راهسازی آباد به چاهپیر، قنبری به سه راه انبارک و قباکلکی، باغک شمالی و جنوبی تعریض و بهسازی راه ارتباطی عالی حسینی به بزرگراه بوشهر و چند پروژه دیگر در محور جاده‌ای بخش ساحلی تنگستان اجرا شده است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طرح‌های یاد شده در حال اجرا و یا تکمیل است که اعتبارات آن از منابع ملی به میزان ۳۰۰ میلیارد تومان تأمین شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi