شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کوار صاحب تیم کشتی در لیگ برتر کشور شد

شهرستان کوار با پیگیری های نماینده مردم کوار،سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی و همراهی وزارت نفت،صاحب تیم کشتی در لیگ برتر کشور شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101309
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

کوار صاحب تیم کشتی در لیگ برتر کشور شد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،با دعوت عبدالعلی رحیمی مظفری از تنی چند از مدیران صنعت نفت،تیم کشتی شهرستان کوار تحت عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز زاگرس جنوبی فعالیت خود را آغاز کرد.

رحیمی مظفری در این باره، گفت: با توجه به استقرار انبارهای شرکت اکتشاف نفت در شهرستان کوار و در راستای تعهد به مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت، مقرر شد تیم کشتی با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز زاگرس جنوبی – کوار در لیگ برتر کشتی فعالیت کند.

وی، افزود: برهمین اساس مسائل راهبری کلان و پشتیبانی مالی و مدیریتی این تیم توسط شرکت ملی نفت و باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز زاگرس جنوبی پیگیری شود و مسائل فنی، اجرایی و مدیریتی جهت حضور در لیگ برتر با پشتیبانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و نفت و گاز زاگرس جنوبی، توسط هیات کشتی شهر کوار دنبال می‌شود.

رحیمی مظفری تاکید کرد: این تیم امسال در لیگ برتر کشتی کشور شرکت می‌کند و به طور همزمان امکانات کامل برای آموزش و تمرین آن به وسیله وزارت نفت در شهر کوار ایجاد می شود.

وی با اشاره به تعدد شرکت های مختلف نفتی در استان فارس، گفت: با پیگیری های مکرر و همراهی وزارت نفت، مجوز راه اندازی تنها باشگاه فرهنگی ورزشی زیر مجموعه وزارت نفت در این استان را سال گذشته دریافت کردیم.درحال حاضر این باشگاه در رشته های کشتی، تکواندو، هندبال، بسکتبال و فوتبال با جذب ورزشکاران بومی شهرستان های حوزه فعالیت این شرکت و شرکت اکتشاف در استان فارس، فعالیت خود را آغاز کرده است. 

مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان معرفی شد
دنبال کنید

گفتنی است؛ شهریور ماه سال جاری تیم کشتی نفت و گاز زاگرس جنوبی کوار پس از دو سال پیگیری مستمر با دعوت عبدالعلی رحیمی مظفری از مدیران نفتی به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و این روزها این تیم اولین حضور خود را در لیگ برتر کشتی تجربه می کند. با توجه به استقرار انبارهای شرکت اکتشاف نفت در شهرستان کوار و در راستای حمایت های اجتماعی وزارت نفت، تیم کشتی نفت و گاز زاگرس جنوبی کوار تشکیل شد.

طبق توافقات انجام گرفته با وزارت نفت،مسائل راهبری کلان و پشتیبانی مالی و مدیریتی این تیم توسط شرکت ملی نفت و باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز زاگرس جنوبی پیگیری می‌شود و مسائل فنی، اجرایی و مدیریتی جهت حضور در لیگ برتر با پشتیبانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و نفت و گاز زاگرس جنوبی، توسط هیات کشتی شهر کوار دنبال می‌شود و همزمان امکانات کامل برای آموزش و تمرین این به وسیله وزارت نفت در شهر کوار ایجاد می شود.

با توجه به تعدد شرکت های مختلف نفتی در استان فارس، با پیگیری های مکرر رحیمی مظفری در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و همراهی وزارت نفت، مجوز راه اندازی تنها باشگاه فرهنگی ورزشی زیر مجموعه وزارت نفت در این استان صادر شد و در حال حاضر این باشگاه در رشته های کشتی، تکواندو، هندبال، بسکتبال و فوتبال با جذب ورزشکاران بومی شهرستان های حوزه فعالیت این شرکت و شرکت اکتشاف نفت در استان فارس، فعالیت خود را آغاز کرده است.

یادآورمی شود؛ در مراسم آغاز به کار تیم کشتی کوار در لیگ برتر که چهاردهم شهریورماه سال جاری برگزار شد، منصور قنبرزاده رئیس اداره کل ورزش و سلامت وزارت نفت، مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، هادی افشار رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت و علی منتصری مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی حضور داشتند./

اعتبارات دهیاری ها و عشایر سیستان و بلوچستان ۲۰درصد افزایش یافت
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi