یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

باغداران اهر در انتظار تصمیم‌گیری وزارتخانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی هستند

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس، با بیان اینکه برغم بازدید معاون وزیر جهادکشاورزی از وضعیت باغات پایاب سد اهر هنوز وعده برگزاری نشست مشترک وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو محقق نشده از دغدغه باغداران این منطقه برای بحران احتمالی تابستان سال آینده خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101255
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

باغداران اهر در انتظار تصمیم‌گیری وزارتخانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی هستند

احمد محرم‌زاده یخفروزان در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در خصوص نتیجه تذکری که به وزیر نیرو مبنی بر لزوم رسیدگی به خشکی و از بین رفتن باغات پایاب سد شهرستان اهر داده بود، گفت: در پی این تذکر معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی از وضعیت باغات و مزارع این منطقه بازدید میدانی داشت و بررسی‌های اولیه در این زمینه را انجام داده است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دنبال این بازدید قرار بر این شد که وی در محل وزارت جهاد کشاورزی نشستی با مسئولان وزارت نیرو در این رابطه داشته باشند تا برای برون‌رفت از این معضل تصمیماتی اتخاذ کنند.

وی با اشاره به وضعیت کنونی باغات پایاب سد شهرستان اهر، تصریح کرد: ما با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم امسال را با هر مشکلی که بود، گذراندیم ضمن اینکه بارندگی‌هایی که صورت گرفت تا حدودی به رفع این مشکل کمک کرد اما دغدغه اصلی ما در خصوص وضعیت تابستان سال آینده هم به لحاظ تامین آب شرب و هم آب مورد نیاز باغات و زراعت است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ما همچنان در حال پیگیری این موضوع از طریق وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو هستیم اما متاسفانه تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است و قطعا تا زمان حصول نتیجه مطلوب این مهم را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi