جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

در بحث مهدویت به دلیل عدم معرفت لازم و آگاهی واقعی دچار آسیب و خرافات شده‌ایم

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: تقوا نفوذناپذیرترین سد در برابر نافرمانی‌های خداوند است. وی با تأکید بر لزوم انجام امور خیر و دستگیری از نیازمندان با تقسیم‌بندی افراد به چهار گروه افزود:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10123
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴

کرونا :

در بحث مهدویت به دلیل عدم معرفت لازم و آگاهی واقعی دچار آسیب و خرافات شده‌ایم

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: تقوا نفوذناپذیرترین سد در برابر نافرمانی‌های خداوند است.

وی با تأکید بر لزوم انجام امور خیر و دستگیری از نیازمندان با تقسیم‌بندی افراد به چهار گروه افزود: انسان‌‌ها به چهار گروه تقسیم می‌شوند که گروه نخست انسان‌هایی هستند که از امورات خیر بیزار بوده و از آن تنفر دارند.

خواجه‌زاده با بیان این‌که گروه دوم کسانی هستند که از خیر جلوگیری می‌کنند، گفت: گروه سومی نیز کسانی هستند که اگر دنبال امور خیر نیستند اما اگر موقعیتی فراهم شود انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: گروهی نیز وجود دارد که در انجام امور خیر از همدیگر پیشی گرفته و از مؤمنان حقیقی خداوند هستند.

امام جمعه موقت گچساران گروه پنجم را از بهترین انسان‌ها دانست و بیان کرد: این گروه علاوه بر انجام امور خیر و پیشی‌گرفتن در این امور، مردم را به نماز، انفاق، تقوا و کمک به همدیگر دعوت می‌کنند.

امام جمعه موقت گچساران در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکار و تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) با اشاره به اهمیت و نقش معرفت در جامعه اظهار کرد: معرفت تنها شناخت ظاهر و مشخصات فردی یک انسان نیست بلکه شناخت درونی و اطلاع از اندیشه و تفکر است.

خواجه‌زاده با بیان این‌که ابولهب نسبت به پیامبر شناخت کاملی از مشخصات و خصوصیات وی داشت، افزود: اما آیا این شناخت کافی بود؟نه! زیرا ولی درک و شناختی از تفکر و اندیشه پیامبر(ص) به دست نیاورد اما اویس قرنی که سال‌ها پیامبر(ص) را ندیده بود معرفت و شناخت عمیقی از ایشان کسب کرده بود.

پژمان بارون زاده به عنوان سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران معرفی شد
دنبال کنید

وی با اشاره به برخی انحرافات در خصوص مهدویت گفت: ما در بحث مهدویت به دلیل عدم معرفت لازم و آگاهی واقعی دچار آسیب و خرافات شده‌ایم.

امام جمعه موقت گچساران در بخش پایانی خطبه دوم خود با اشاره به وضعیت نان در این شهرستان عنوان کرد: به نظر می‌رسد قبل از افزایش قیمت آرد، وضعیت نان از لحاظ شکل و اندازه همچنین وزن مناسب‌تر بود.

خواجه‌زاده با بیان این‌که ضمن تشکر از فرماندار پرتلاش که پیگیر امورات مردم هستند، خواستار پیگیری وی هستیم، افزود: به نظر می‌رسد وضعیت بازرسی و نظارت در گچساران باید تشدید شود و اگر صورت می‌گیرد کافی نیست.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi