پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

زیرساخت های شهرک صنعتی مراغه آماده شده است

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس گفت: تحول در گازرسانی، توسعه امکانات درمانی، تامین زیرساخت‌های شهرک صنعتی و حوزه راهداری مراغه بخشی از اتفاقات مثبت این شهرستان در دولت سیزدهم است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101180
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

زیرساخت های شهرک صنعتی مراغه آماده شده است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی علیزاده  در جلسه شورای اداری مراغه به تزریق قطره‌چکانی اعتبارات به آزادراه مراغه – هشترود قبل از دولت سیزدهم اشاره کرد و اظهار کرد: طی همین ۲ سال گذشته بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای این آزادراه هزینه شده است.

وی ادامه داد: تحول در گازرسانی، توسعه امکانات درمانی، تامین زیرساخت‌های شهرک صنعتی و معجزه در حوزه راهداری نیز بخشی از اتفاقات مثبت این شهرستان در دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۲۰ هکتار زمین برای بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی تملک، و گاز مورد نیاز شهرک صنعتی تا ۲۵ سال آینده تامین شده، تصریح کرد: اتفاقات حوزه راهداری مراغه به معجزه شباهت دارد و علاوه بر اجرای ۹ دستگاه پل، بیشترین حجم احداث راه روستایی استان در مراغه به وقوع پیوسته است.

علیزاده به برخی از موفقیت‌های حوزه کشاورزی شهرستان هم اشاره و بیان کرد: ۹۰ واحد مرغداری غیرفعال در مراغه و عجب‌شیر وجود داشت که طی یکی دو سال گذشته و در سایه طرح تولید قراردادی که اجرای آن از مراغه آغاز شد، به چرخه تولید بازگشتند و این طرح از مراغه به کل کشور تعمیم یافت.

وی تاکید کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی مراغه کارهای بسیار بزرگی در دولت سیزدهم انجام داده‌اند و در برخی از موارد نیز بنده یا فرماندار کمک کرده‌ایم تا خدمت رسانی بی‌منت به مردم ادامه یابد.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر این را هم بیان کرد که نباید برخی‌ها با بی‌انصافی عملکردها را زیرسئوال ببرند و اضافه کرد: اتفاقات مثبت این شهرستان مدیون زحمت مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی است و تاثیر برخی از کارهایشان در سال‌های آینده مشخص می‌شود./

۷ هزار کیلومتر لوله جهت رفع مشکل آبرسانی خراسان‌شمالی نیاز است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi