دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکنون چند نامزد انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام نهایی کرده اند؟

به گزارش کرونا از یاسوج، سید جواد هاشمی‌‌مهر در نشست ستاد انتخابات که با حضور کدخدایی عضو حقوقدان شورای نگهبان برگزار شد، گفت: کهگیلویه و بویراحمد یک استان عشیره‌ای است و همواره در دفاع از آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای عقب‌نشینی نکردند. رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد مردم همچنان بر آرمان‌های انقلاب وفادار هستند در همین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101141
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

کرونا :

تاکنون چند نامزد انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام نهایی کرده اند؟

به گزارش کرونا از یاسوج، سید جواد هاشمی‌‌مهر در نشست ستاد انتخابات که با حضور کدخدایی عضو حقوقدان شورای نگهبان برگزار شد، گفت: کهگیلویه و بویراحمد یک استان عشیره‌ای است و همواره در دفاع از آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای عقب‌نشینی نکردند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد مردم همچنان بر آرمان‌های انقلاب وفادار هستند در همین قضیه غزه مردم استان با حضور در خیابان‌ها خشم و انزجار خود را از اسرائیل غاصب اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه روند انتخابات به صورت قانونی آغاز و ادامه پیدا کرد، گفت: ثبت‌نام نهایی انتخابات از ۲۷ مهرماه آغاز و تا سوم آبان ادامه دارد.

هاشمی‌مهر خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۰ نفر ثبت‌نام نهایی خود را انجام دادند که سه نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، سه نفر در حوزه انتخابیه کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام و چهار نفر در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون ثبت نام خود را نهایی کردند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi