یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ماهیانه حدود 10 میلیارد برای حمل زباله هزینه می کنیم

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت:پسماند در مازندران به محیط زیست و سلامت مردم ضربه زد و هزاران میلیارد از سرمایه های استان هم به هدر رفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101087
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

ماهیانه حدود 10 میلیارد برای حمل زباله هزینه می کنیم

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت ؛منصورعلی زارعی کیاپی  نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در جشن تاریخی شکرگزاری برنج (خرمن) روستای زید علیا شهرستان میاندورود حضور پیدا کرد.
 منصورعلی زارعی با همراهی طالبی فرماندار میاندورود،بخشدار مرکزی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در جشن تاریخی شکرگزاری برنج (خرمن) روستای زید علیا حضور یافت.

 دولت برای ساخت مسکن زمین نمی دهد / در شهرستان ساری ما ماهیانه حدود ۱۰ میلیارد برای حمل زباله هزینه می کنیم!

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری استان مازندران که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور ، دیگر نمایندگان استان و استاندار ، برگزار شد با اشاره به مشکلات استان مازندران در بخش ساخت مسکن بیان داشت: ادارات دولتی از جمله منابع طبیعی زمین برای ساخت مسکن نمی دهد، از طرفی قیمت زمین افزایش پیدا کرده و ما هنوز نتوانستیم در ساخت مسکن به عدد ۵ هزار برسیم!

نماینده مردم ساری و میاندورود درمجلس افزود: بله ما مسکن خرده مالکی  و پراکندگی اراضی داریم ؛ولی خرده مالکی مسکن مستضعفین نیست و در استان مازندران مسکن مستضعفین بشدت زیر سوال است. 

عضو کمیسیون کشاورزی،آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پسماند در مازندران به محیط زیست و سلامت ما ضربه زد و هزاران میلیارد از سرمایه های استان هدر رفت.

زارعی گفت: در شهرستان ساری ما ماهیانه حدود ۱۰ میلیارد برای حمل زباله هزینه می کنیم؛ ۲ سال پیش که ریاست محترم جمهور به ساری آمدند از زباله سوز این شهرستان بازدید داشتند و دستور دادند تا ۶ ماه آینده افتتاح شود؛ ولی الان ۲۵ ماه از آن تاریخ می گذرد و ما همچنان از این بابت خسارت می دهیم.

بازدید از مجموعه سورتینگ و صنایع بسته بندی رضوانی بادله

منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود و عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با همراهی بخشدار مرکزی،رئیس شورای اسلامی شهرستان از مجموعه سورتینگ و صنایع بسته بندی رضوانی بادله بازدید کرد.

جلسه با نانوایان ساروی در اتحادیه خبازان شهرستان ساری

 نماینده ساری و میاندورود و رئیس فراکسیون امنیت غذایی مجلس شورای اسلامی با حضور در اتحادیه خبازان شهرستان ساری پای درد دل های رئیس، اعضای هیئت رئیسه و تعدادی از نانوایان ساروی نشست.

در این نشست که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید، مشکلات و چالش های جدی پیش روی نانواها مورد بررسی و احصاء دقیق قرار گرفت و مقرر شد پیگیری های ویژه ای به منظور تحقق خواسته های آنها در سطح استان و کشور صورت گیرد.

کیفیت هوای قصرشیرین در شرایط اضطراری قرار گرفت
دنبال کنید

نشست همدلانه منصورعلی زارعی با اصحاب رسانه

نماینده مردم  شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نشست خبری با اصحاب رسانه داشت.

وی  در نشست همگرایی رسانه ها با اشاره به اینکه قانون برای همه باید یکسان باشد بیان داشت: در جاده کیاسر به سمنان دکه های بود برای کاسبی افراد که خراب کردند،از طرفی در سطح شهر تابلوهایی می‌بینیم با نام هایپر قدمت که حدود ۱۲ هزار متر بنا دارد، مجوزش را مطالبه کنید،عوارض این هایپر حداقل ۵۰ میلیارد تومان است! آنوقت ما با یک دکه کوچک آن برخورد را می‌کنیم!

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس ادامه داد: شاید شما بگویید که اشتغال ایجاد می‌کند ما مخالف اشتغال زایی نیستیم؛ ولی این کار باید با رعایت ضوابط و الزامات قانونی باشد و قانون برای آنها و یک دکه دار باید یکسان باشد.

زارعی در ادامه اظهارداشت:در همان سال اول ورود به مجلس با توجه به اهمیت صنعت و اشتغال زایی به سراغ زمین ۴۰ هکتاری برای ایجاد یک شهرک صنعتی صنایع غذایی و صنایع تبدیلی رفتیم و پیگیر ساخت آن هستیم.

قول وزیر راه و شهرسازی درباره پروژه ساری تاکام 

نماینده شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: واقعا در دولت سیزدهم به سمت تکمیل پروژه های نیمه تمام هجوم آورده شد،در بحث زباله سوز، این پروژه از سال ۹۰ شروع شده بود که تا قبل دولت سیزدهم کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت داشت ولی اکنون در این دولت حدود ۸۰ درصد پیشرفت دارد ،از آنجا چون تعداد پروژه ها زیاد است به چشم نمی آید.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس ادامه داد: در پروژه ساری تاکام هم پیشرفت زیادی داشت و در سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان ساری و بازدید که از این پروژه داشتند، این قول را از وزیر راه گرفتیم که این پروژه ۲۲ بهمن افتتاح (فاز اول) شود.

نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با “سید حسین حسینی” معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
زارعی درخصوص دعوت وی به استان مازندران و پیگیری مشکلات شیلات شمال کشور و حوزه انتخابیه با رئیس سازمان شیلات کشور دیدار داشت.

مراسم آغاز بهره برداری از ذخائر ماهیان استخوانی دریای خزر در استان مازندران

منصورعلی زارعی در آئین آغاز بهره برداری از ذخائر ماهیان استخوانی دریای خزر در استان مازندران که با حضور حسینی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور، خیریانپور معاون اقتصادی استانداری مازندران، مدیران‌کل شیلات استان های مازندران ، گلستان و گیلان برگزار شد،حضور یافت.

سایه ریزگردهای وطنی بر سر مردم/ بادهای ۱۲۰ روزه به کرمان رسید
دنبال کنید

 افزایش بهره وری آبزی پروری به حدود ۳ میلیون تن 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت:میزان بهره وری آبزی پروری به حدود ۳ میلیون تن خواهد رسید. در برنامه هفتم،دولت را مکلف کردیم میزان بهره وری از آبزی پروری را به دو میلیون و هشتصد هزار تن برساند.

منصور علی زارعی با اشاره به اهمیت امنیت غذایی و آبزی پروری افزود: ما در مجلس و در برنامه هفتم به دلیل اهمیت امنیت غذایی، دولت را مکلف کرده ایم میزان بهره وری از آبزی پروری را به دو میلیون و هشتصد هزار تن برساند.

رئیس فراکسیون امنیت غذایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:سازمان محیط زیست و شیلات کشور را هم مکلف کرده ایم؛ امکانات ماهی در قفس را تامین کنند،چرا که ما حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد امکانات ماهی در قفس را از خارج از کشور وارد می‌کنیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس خاطرنشان کرد:ما اعتقاد داریم در پایان برنامه هفتم، میزان برداشت آبزی پروری را به دومیلیون و هشتصد هزار تن برسانیم.

جلسه بررسی چگونگی انتقال آب شرب به شهرستان میاندورود با حضور نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان میاندورود،مدیرعامل آبفا مازندران، مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
در این جلسه تصمیمات مناسبی جهت انتقال آب شرب از طریق سد شهید رجائی به شهرستان میاندورود اتخاذ شد.

روز ملی روستا و عشایر در روستای چورت بخش چهاردانگه ساری

منصورعلی زارعی نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به اتفاق مدیرکل امور شوراها و روستایی استانداری مازندران، بخشدار چهاردانگه در مراسم روز ملی روستا و عشایر که در روستای چورت واقع در بخش چهاردانگه ساری برگزار شد، شرکت کرد.

مراسم بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستای ورند شهرستان ساری برگزار شد

مراسم بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستای ورند شهرستان ساری با حضور منصورعلی زارعی نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود ، بابایی دیگر نماینده این حوزه انتخابیه، نوبخت فرماندار ساری، فرمانده سپاه ساری، مدیرعامل آبفا استان مازندران و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi