شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ثبت نام 11 داوطلب انتخابات مجلس در خراسان‌جنوبی

به گزارش کرونا از بیرجند، موسی سلیمی، دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طی روزهای اول و دوم، ۱۱ نفر در استان برای داوطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.  وی خاطرنشان کرد: در روز اول ثبت نام نهایی متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۸ نفر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 101039
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۳۰

کرونا :

ثبت نام 11 داوطلب انتخابات مجلس در خراسان‌جنوبی

به گزارش کرونا از بیرجند، موسی سلیمی، دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طی روزهای اول و دوم، ۱۱ نفر در استان برای داوطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند. 

وی خاطرنشان کرد: در روز اول ثبت نام نهایی متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۸ نفر و در روز دوم نیز ۳ نفر در سه حوزه انتخابیه، ثبت نام خود را قطعی کردند.  

وی تصریح کرد: ۶ نفر از ثبت نام کنندگان مربوط به حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، ۳ نفر مربوط به حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه و ۲ نفر هم در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه نسبت به ثبت نام نهایی خود اقدام کرده اند.  

به گفته مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشور استانداری خراسان جنوبی طی این دو روز در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه، هیچ ثبت نامی گزارش نشده است. 

سلیمی گفت: از مجموع افراد ثبت نام کرده ۱۰ نفر آقا و یک نفر خانم هستند.

مدیرکل سیاسی استانداری خراسان جنوبی درخصوص وضعیت تحصیلات افراد ثبت نام شده اظهار داشت: از این ۱۱ نفر، یک نفر با مدرک دکترا، ۹ نفر با مدرک فوق لیسانس و یک نفر هم با مدرک تحصیلی لیسانس، نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کرده اند.

سلیمی اظهار داشت: ثبت نام نهایی داوطلبان مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهرماه آغاز شده و تا روز چهارشنبه سوم آبان، ادامه دارد.

به گفته وی داوطلبان باید با مراجعه به درگاه keshvar.moi.ir نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

کهگیلویه و بویراحمد سومین استان کشور به لحاظ کاهش نرخ بیکاری است 
دنبال کنید

خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی دارای ۴ کرسی است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi