دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید دادستان و حال ناخوش مرکز درمانی سی‌سخت+تصویر و فیلم

به گزارش کرونا از سی سخت، دادستان دنا به همراه خبرنگاران و رئیس کلانتری سی‌سخت در بازدید سرزده شبانه به سراغ درمانگاه شبانه روزی سی سخت رفتند و با بیماران و همراهان آن‌ها گفت‌وگو کردند. در این بازدید مشخص شد درمانگاه در وضعیت بهداشتی مناسبی به سر نمی برد، سرویس‌های بهداشتی، روشویی‌ها و آب خوری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100961
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۴

کرونا :

بازدید دادستان و حال ناخوش مرکز درمانی سی‌سخت+تصویر و فیلم

به گزارش کرونا از سی سخت، دادستان دنا به همراه خبرنگاران و رئیس کلانتری سی‌سخت در بازدید سرزده شبانه به سراغ درمانگاه شبانه روزی سی سخت رفتند و با بیماران و همراهان آن‌ها گفت‌وگو کردند.

در این بازدید مشخص شد درمانگاه در وضعیت بهداشتی مناسبی به سر نمی برد، سرویس‌های بهداشتی، روشویی‌ها و آب خوری این درمانگاه و دیگر نقاط وضعیت بهداشتی چندان مطلوبی ندارند.

بازدید دادستان و حال ناخوش مرکز درمانی سی‌سخت+تصویر و فیلم 8

بازدید دادستان و حال ناخوش مرکز درمانی سی‌سخت+تصویر و فیلم 9

بازدید دادستان و حال ناخوش مرکز درمانی سی‌سخت+تصویر و فیلم 10

در بازدید دادستان از یکی اتاق‌ها با حجم زیادی از زباله های عفونی مواجه شدند که به گفته یکی از کارکنان درمانگاه چندین ماه است که این زباله ها به این شکل انبار شده و بوی حاصل از آنها باعث گلایه کارکنان و بیماران شده است.

بازدید دادستان و حال ناخوش مرکز درمانی سی‌سخت+تصویر و فیلم 11

دادستان دنا در گفت‌وگو با فارس پس از این دیدار اظهار کرد: از این پس به صورت نامحسوس از ادارات شهرستان دنا بازدید خواهیم کرد که در مرحله اول بازدید در صورت هر گونه مشکلی ابتدا تذکر خواهیم داد و در بازدید دوم در صورت رعایت نکردن قطعا علیه آنها اعلام جرم خواهیم کرد.

دادستان دنا اظهار داشت: انبار کردن زباله های عفونی آن هم به مدت چند ماه در مرکز بهداشتی و درمانی جایی که با سلامتی مردم سر و کار دارد اصلا قابلا قبول نیست و هیچ بهانه ای پذیرفتنی نخواهد بود.

افشین گفت: بازدیدهای ما در وقت‌های نامشخص خواهد بود و تمامی ادارات خدمات رسان و دیگر ادارات را همواره بازدید خواهیم کرد و عملکرد آنها و رضایتمندی ارباب رجوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بازدید دادستان و حال ناخوش مرکز درمانی سی‌سخت+تصویر و فیلم 12

بازدید دادستان و حال ناخوش مرکز درمانی سی‌سخت+تصویر و فیلم 13

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi